کد خبر: 12176 A

این تصاویر شوق جوانان برای دیدار با بازیگری شبیه خودشان را از دست ندهید؛ این‌جا مشهد است، شهر علم‌الهدی!

هزارسلفی دخترپسری با نوید محمدزاده!/فیلم و عکس

هزارسلفی دخترپسری با نوید محمدزاده!/فیلم و عکس

اینجا مشهد است؛ شعارهای انتخاباتی اخیر را به یاد بیاورید: «ما از مشهد نمی‌ریم/مشهد رو پس می‌گیریم». دیروز یکی از بزنگاه‌های بازگشت به همان شعار بود؛ قهرمان این بازگشت، نوید محمدزاده نبود، بلکه هزار دختر و پسری بودند که آمده بودند بگویند قرار نیست آن‌طور که زمامدارانشان دوست دارند، زندگی کنند...

ایران‌آرت: نوید محمدزاده، بی شک بهترین روزهای زندگی‌اش را سپری می‌کند؛ فعلا فرشته اقبال بر شانه‌های او جا خوش کرده و قصد پایین‌آمدن هم ندارد؛ لازم است به یکی از اکران‌های مردمی فیلم خفه‌گی، تازه ترین فیلمی که او در آن ایفای نقش کرده رفته باشید تا بینید، علاوه بر موفقیت هایشف توانسته هواداران فراوانی هم برای خودش دست و پا کند.

او دیروز برای اکران مردمی همین فیلم، مهمان اهالی خراسان بود؛ ویدیوی لحظه به لحظه از حضور نوید محمدزاده در اکران مردمی«خفه گی» سینما هویزه و آفریقای مشهد را خواهید دید به اضافه چندین عکس از شور و شوق دختران و پسران مشهدی برای ثبت عکس با نوید محمدزاده؛ شهری که از هر بزنگاهی برای اینکه ثابت کند جوانانش آن‌طور که زمامدارانش دوست دارند رفتار کند، نمی‌کنند بهره می‌برد. ویدیو و عکس‌ها را ببینید، در صورت تک تک مشتاقان این بازیگر نگاه کنید؛ آنها هم مردم مشهد هستند... مثل جوانانی که در پایتخت و جاهای دیگر زندگی می کنند و سبک زندگی‌شان کمترین ارتباطی با چیزی که از آنها خواسته می شود ندارد... بدانید که این‌جا مشهد است؛ شهر علم‌الهدی و ابراهیم رییسی. 

نوید محمدزاده

نوید محمدزاده

نوید محمدزاده

نوید محمدزاده

نوید محمدزاده

 

 

 

iranart

 

 

 

حجم ویدئو: 3.86M | زمان ویدئو: 00:01:00
فیلم خفه گی نوید محمدزاده پردیس هویزه
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین