کد خبر: 12440 A

تهدید اوما تورمن علیه هاروی واینستین/ فساد جنسی دست بردار هالیوود نیست!

تهدید اوما تورمن علیه هاروی واینستین/ فساد جنسی دست بردار هالیوود نیست!

اوما تورمن که در هفت پروژه سینمایی با هاروی واینستین و شرکت میرامکس او همکاری کرده، افشاگری درباره فساد اخلاقی این تهیه‌کننده هالیوودی را به آینده نزدیک و «بهتر شدن احوال» موکول کرد.

ایران آرت: در شرایطی که تعداد زنان (و مردان) قربانی فساد اخلاقی چهره‌های هالیوودی روز به روز و لحظه به لحظه افزایش می‌یابد، هر کدام از قربانیان داستان و تجربه خود را در این ماجرا روایت می‌کنند. یکی از کسانی که انتظار می‌رفت زودتر از دیگران دست به کار شود، بازیگر 47 ساله آمریکایی بود اما تورمن از زاویه‌ای تازه به بحران اخلاقی هالیوود می‌نگرد.

 

او مدتی پیش در نشست رسانه‌ای مربوط به نمایش تازه‌اش در برادوی با تمجید از رفتار زنان قربانی در افشای فساد اخلاقی مردان گفت: «من کودک نیستم و یاد گرفته‌ام وقتی هنگام خشم حرف بزنم، خیلی زود از رفتارم پشیمان می‌شوم. به همین دلیل منتظرم کمی از خشم درونی‌ام کم شود و وقتی از نظر ذهنی آماده شدم، چیزهایی را که باید به زبان می‌آورم.» این تهدیدی است که با توجه به ارتباط نزدیک تورمن با واینستین باید جدی‌تر گرفته شود.

 

در هفته‌های اخیر بیش از 90 بازیگر زن از جمله ستاره‌هایی چون آسیا آرجنتو، گوینیت پالترو و آنجلینا جولی اتهام‌های آزار جنسی به واینستین وارد کرده‌اند. تهیه‌کننده نامدار و فاسد هالیوودی این روزها از سوی پلیس نیویورک، لس‌آنجلس، بورلی‌هیلز و بریتانیا تحت بازجویی قرار گرفته، هر چند خودش تمام اتهام‌ها را رد کرده است. مهم‌ترین نقاط مشترک تورمن با واینستین فیلم‌های «پالپ فیکشن» و «بیل را بکش» است.

 

در هفته‌های اخیر اتهام فساد جنسی علیه برخی از سرشناس‌ترین چهره‌های هالیوودی آشکار و به سرخط خبرها و گزارش‌ها تبدیل شده است. کوین اسپیسی و داستین هافمن به دلیل چند مورد رفتار زننده جنسی در سال‌های گذشته به شدت تحت فشار افکار عمومی هستند.

 

منبع: همشهری آنلاین

 

هاروی واینستین اوما ترومن
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین