کد خبر: 12468 A

گفت‌وگوی عجیب و افشاگرانه برادر کوین اسپیسی با نشریه Sun

ما با ماجراهای جنسی بزرگ شدیم!

ما با ماجراهای جنسی بزرگ شدیم!

برادر کوین اسپیسی بعد از انتشار اخبار رسوایی جنسی این بازیگر هالیوودی، حرف‌های عجیبی درباره او زده...

ایران‌آرت: برادر کوین اسپیسی بعد از انتشار اخبار رسوایی جنسی این بازیگر هالیوودی اعلام کرد که او از سال ها پیش از اسرار کثیف او آگاه بوده است و منتظر آشکار شدن آنها بوده است.

رندی فاولر، برادر بزرگتر کوین، گفت که دوران کودکی این بازیگر برنده جایزه اسکار با آزار و سوءاستفاده همراه بوده است اما او همچنان کوین اسپیسی را یک «هیولا» می داند.

به گفته او، کوین اسپیسی با حذف نام فاولر و انتخاب کاراکتر کوین اسپیسی در واقع روی کاراکتر هیولای خود یک ماسک گذاشت و به کمک آن توانست روح پلید خود را پنهان کند.

برادر این بازیگر هالیوود به نشریه Sun گفته است که او همیشه با تمایلات جنسی خود مبارزه کرده است و همجنسگرا بودن خود را انکار می کرده است و در صحنه وانمود می کرد فرد دیگری است که این کار به او قدرت داد و موجب تغییر او شد.

به گفته او، موضوع سوء استفاده همیشه در خانه آنها وجود داشته است و با غفلت و سوء استفاده در یک خانه وحشت رشد کرده اند.

برادر کوین اسپیسی اظهار داشت: پدرشان همیشه او را با یک شلاق اسب سواری کتک می زده است و به دلیل ترس از مواجه شدن با شخصیت شیطانی و آزرده خود هیچ گاه بچه دار نشده است اما اکنون به نظر می رسد این ژن به کوین اسپیسی منتقل شده است.

او افزود: درحالی که هواردان کوین، کاراکتر شیطانی که او بازی می کنند را دوست دارند اما او بازی نمی کند بلکه خود واقعی است که پشت کاراکترهایش پنهان شده است.

هفته گذشته کوین اسپیسی به سوء استفاده جنسی از یک پسر ۱۴ ساله در سال ۱۹۸۶ وقتی که او ۲۶ ساله بود، متهم شد و ساعاتی پس از انتشار این خبر او پاسخ داد که چنین اتفاقی را به خاطر ندارد و آن را به رفتارهای نامناسب در حالت مستی منتسب ساخت و تصمیم گرفته است تا همجنس گرا باشد. این اظهارات و تصمیم های او با اعتراض های عمومی در افکار عمومی و هالیوود مواجه شد.

 

 

iranart

 

 

کوین اسپیسی تجاوز جنسی ;
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین