کد خبر: 13432 A

"یخ زده" تماشاگران را خشمگین کرد

"یخ زده" تماشاگران را خشمگین کرد

فیلم کوتاه «یخ زده» با اقبال روبه رو نشد.

ایران آرت: فیلم کوتاه «یخ زده» محصول دیزنی و پیکسار که پیش از انیمیشن «کوکو» در سینماها به نمایش درآمد، تماشاگران را خشمگین کرده و خواستار پس گرفتن پول شان شدند.

فیلم کوتاه ۲۱ دقیقه‌ای از «یخ زده» که با عنوان «ماجرای یخ‌زده اولاف» به نوعی ادامه‌ای بر فیلم پرفروش ۲۰۱۳ «یخ زده» است در فضای سنتی نمایش فیلم‌های کوتاه پیکسار ساخته شده است اما برخلاف دیگر فیلم‌های کوتاه پیکسار ‌این فیلم که ابتدا برای تلویزیون ساخته شده بود و طول آن هم نشان دهنده همین مساله است، به مذاق مخاطبان خوش نیامد.

این فیلم قبل از نمایش «کوکو» در سینماها اکران می‌شود و همین موجب شد تماشاگران در رسانه‌های اجتماعی ادعا کنند بچه‌هایی که به تماشای فیلم رفته بودند، از صدای بلند فیلم و طول آن و پخش چهار ترانه در طول آن خسته شوند. تماشاگران می‌گویند این فیلم با موسیقی طولانی‌اش موجب آشفتگی آنها شده است.

شماری از کارمندان سینماها نیز اعلام کردند مشتری‌ها شاکی بودند که انگار بلیت یک فیلم دیگر اشتباهی به آنها فروخته شده بود.

پیشتر یک انیمیشن کوتاه ۷ دقیقه‌ای از «یخ زده» پیش از فیلم «سیندرلا» نمایش داده شده بود که هیچ اعتراضی را متوجه خود نکرده بود.

به دنبال این اعتراض‌ها قرار شده این فیلم در بریتانیا در ابتدای «کوکو» نمایش داده نشود و به جای آن فیلم کوتاه دیگری از میکی ماوس به نمایش درآید.

انیمیشن «یخ زده» به عنوان پنجاه و سومین انیمیشن کمپانی دیسنی، با موفقیت خاصی که کسب کرد، در شب سال نوی ۲۰۱۴، عنوان پرتماشاگرترین محصول انیمیشن دیزنی را در بسیاری از کشورهای جهان کسب کرد و فروش آن از مرز یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون دلار هم گذشت. این انیمیشن که با الهام از «ملکه یخی» هانس کریستین آندرسن ساخته شده، داستان دو خواهر را روایت می‌کند.

 

 

منبع: مهر

دیزنی پیکسار یخ زده
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین