کد خبر: 14290 A

گلایه‌های فتیله‌ای‌ها از صدا و سیما/ تاثیر آلودگی هوا بر فروش تئاتر

گلایه‌های فتیله‌ای‌ها از صدا و سیما/ تاثیر آلودگی هوا بر فروش تئاتر

بازیگر برنامه "عموهای فیتیله ای" از وضعیت نامشخص این برنامه و مشکلاتی که پیش پای آنان نهاده شده است، گفت.

ایران آرت: علی فروتن بازیگر و مجری تلویزیون درباره آخرین وضعیت برنامه "عموهای فیتیله ای" گفت: درباره ضبط برنامه فیتیله هیچ پیش بینی نمی شود کرد چون تلویزیون بودجه ندارد و تقصیری هم ندارند. اسپانسرهای بیرونی نیز که می خواهند ورود کنند با سختی این کار را انجام می دهند.

وی درباره اجرای نمایش "چتر سپید" به عنوان دلیل وضعیت نامعلوم برنامه "عموهای فیتیله ای" به میزان اظهار کرد: یکی از دلایل تعویق در شروع برنامه فیتیله به اجرای نمایش ما "چتر سپید" بر می گردد اما از طرفی برای تولید برنامه ای که 14 سال روی آنتن است، اسپانسر پای آن ایستاده و همه کار های آن را کرده است هماهنگی دوباره برای ضبط آن سخت نیست اما زمان آن   دائم تغییر می کند. ما حقوق ثابت نداریم و نمی توانیم منتظر بمانیم که اگر دوست داشتند برنامه "عموهای فیتیله ای" را کار کنند آن هم برنامه ای که اسپانسر آن را خودمان آورده ایم.

این بازیگر در ادامه تصریح کرد: از مهرماه سال گذشته اسپانسر هماهنگ کردیم تا قبل از نوروز سال 96 کار شروع شود اما پشت گوش انداخته شد و بودجه به خزانه دولت بازگشت. مجددا اسپانسر موافقت کرد که برای ضبط و پخش برنامه هزینه کند اما تا امروز هیچ اتفاقی نیفتاده است. ما هم عمرمان می گذرد، جایی نیست که عمر بخریم، زندگی خرج دارد و باید کار کنیم.

فروتن درباره نمایش "چتر سفید" توضیح داد: گلی این نمایش را کارگردانی کرده است و هر روز به جز شنبه ها در تالار هنر در ساعت 17:30 روی صحنه می رود.

فتیله ای ها

این بازیگر تلویزیون ادامه داد: متاسفانه سالن همه نمایش های تئاتر در مرکز شهر است و چند روز اخیر به دلیل آلودگی وحشتناک هوا، مخاطبان بلیت های خریده شده را لغو می کنند اما روزهای اول که مشکل آلودگی هوا وجود نداشت سالن ها هر روز پر بود، این امیدواری وجود دارد با رفع آلودگی هوا استقبال دوباره از اجرای چتر سپید بهتر و بیشتر شود .

وی در پاسخ به این سوال که "چتر سپید" به نفع زلزله زدگان کرمانشاه اجرا خواهد داشت یا خیر، بیان کرد: به اندازه بضاعت خود دو بار به کرمانشاه رفتیم و یک بار برای بچه های این استان برنامه اجرا کردیم، در حال حاضر با همکاری چند کلینیک دندانپزشکی و در قالب چند فعالیت دیگر به دنبال کمک به بچه های کرمانشاه به شکل مداوم هستیم چون کمک رسانی باید ادامه داشته باشد.

این بازیگر خاطرنشان کرد: نباید کمک ها به یک یا دو بار خلاصه شود بنابراین فضایی را با چند نفر از دوستان پزشک و دندانپزشک ایجاد کرده ایم که هفته ای یک روز به بچه های کرمانشاه کمک کنند همچنین چند اسپانسر هم جذب کرده ایم که جریان کمک رسانی ادامه داشته باشد.

 

صدا و سیما فتیله ای ها علی فروتن
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین