کد خبر: 14560 A

"فهرست مقدس" در راه اکران خارجی/ گره‌ در پیش قرارداد با سونی پیکچرز

"فهرست مقدس" در راه اکران خارجی/ گره‌ در پیش قرارداد با سونی پیکچرز

کارگردان انیمیشن "فهرست مقدس" از آغاز اکران خارجی این مجموعه خبر داد.

ایران آرت: محمد امین همدانی تهیه‌کننده و کارگردان انیمیشن در حال اکران «فهرست مقدس»  به قرارداد این فیلم با شرکت معتبر انیمیشن سازی سونی پیکچرز اشاره کرد و گفت: استیون پاول Steven Paul یکی از تهیه کنندگان مرتبط با این شرکت است که در کارنامه وی تولید آثاری چون Ghost in the shell به چشم می خورد.

وی افزود: حدودا ۲ ماه قبل از رونمایی فیلم در جشنواره ملی فیلم فجر، آقای پاول تریلرها و نسخه اولیه فیلم را دید و برای توزیع خارجی آن به یک پیش‌قراردادی رسیدیم که اسناد آن هم موجود است. استیون پاول بر اساس تیزرها و تریلرهایی که از کار دیده بود تصمیم به عقد قرارداد گرفت و قرار شد با همکاری شرکت سونی ردباکس و دگالف اکران خارجی را انجام دهیم.

انیمیشن فهرست مقدس

کارگردان «فهرست مقدس» با بیان اینکه همه چیز خوب پیش می رفت اما بر سر برخی از بندهای قرارداد به بن بست توافقی رسیدند، به مهر اظهار کرد: آنها سر برخی مسایل مرتبط با فیلم نظراتی داشتند که ما زیر بار نرفتیم و توافق در همان مرحله پیش‌قرارداد متوقف شد.

این انیماتور در پاسخ به اینکه آیا این قرارداد کاملا ملغی شده یا خیر، گفت: چند ماه بعد، فیلم را با برخی تغییرات در زیرنویس و ... از طریق یک رابط ارمنی برای استیون پاول ارسال کردیم، اما دیگر خبری نشد. مدتی بعد از طریق یکی دیگر از رابط‌ها متوجه شدیم که نسخه دوم اصلا به دست نماینده سونی پیکچرز نرسیده است.

همدانی در پایان تاکید کرد: اینکه قرارداد ما با سونی پیکچرز به کجا رسید و در چه مرحله ای است چندان مهم نیست و در روزهای آتی اخبار خوشی از اکران‌های خارجی «فهرست مقدس» خواهید شنید، اما آنچه که مهم است این که انیمیشن ایران به درجه ای از موفقیت رسیده که برندهای این حوزه در سراسر جهان خواستار عقد قرارداد با آن شده اند. این امر برای نیروی جوان ایرانی یک افتخار است و به خواست خدا طی چند سال آینده حرف های زیادی در این عرصه در سطح جهان خواهیم داشت.

 

سونی پیکچرز فهرست مقدس
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین