کد خبر: 14636 A

حضور مقتدرانه علی مصفا در جشنواره فجر

حضور مقتدرانه علی مصفا در جشنواره فجر

علی مصفا، بازیگر نام آشنای سینما، در این دوره با 4 فیلم درجشنواره فجر حضور دارد.

ایران آرت:  علی مصفا امسال با چهار فیلم "حکایت دریا" به کارگردانی "بهمن فرمان آرا"، "درساژ" ساخته "پویا بادکوبه"، "سال دوم دانشکده من" ساخته "رسول صدرعاملی" و "واسطه" به کارگردانی "آرش لاهوتی" در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر حضور خواهد داشت.

 تنها یک ماه تا برگزاری بزرگترین رویداد سینمایی کشور یعنی سی و ششمین جشنواره فیلم فجر باقی مانده و هر روز که می‌گذرد تب و تاب جشنواره بیش از پیش می شود.

علی مصفا

جشنواره فیلم فجر همیشه از سوی تماشاگران و علاقه مندان به سینما جذابیت‌های خاص خود را داشته و به نوعی بزرگترین گردهمایی سینمایی کشور محسوب می شود.

بازیگران متعددی امسال با آثاری گوناگون در جشنواره فیلم فجر حضور خواهند داشت که از جمله این بازیگران می توان به علی مصفا اشاره کرد.

مصفا در سال ۱۳۴۵ در تهران متولد شد. وی فرزند مظاهر مصفا و امیربانو کریمی است. همچنین وی همسر لیلا حاتمی و نوه برادر حسینعلی خان نکیسا موسیقیدان است. او فارغ‌التحصیل رشته عمران از دانشکدهٔ فنّی دانشگاه تهران در سال ۱۳۷۴ است.

علی مصفا

وی دو فیلم بلندش را با نام‌های "سیمای زنی در دوردست" و "پله آخر" با حضور "لیلا حاتمی" کارگردانی کرده است و تاکنون در 29 فیلم به ایفای نقش پرداخته است.

علی مصفا امسال با چهار فیلم "حکایت دریا" به کارگردانی "بهمن فرمان آرا"، "درساژ" ساخته "پویا بادکوبه"، "سال دوم دانشکده من" ساخته "رسول صدرعاملی" و "واسطه" به کارگردانی "آرش لاهوتی" در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر حضور خواهد داشت.

وی تاکنون برای بازی در فیلم های تابستان داغ، پارتی و پری کاندید سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مرد جشنواره فیلم فجر شده و تنها یکبار برای فیلم پری به این جایزه دست یافته است و امسال با این سه فیلم می خواهد بار دیگر شانس خود را امتحان کند. 

همچنین مصفا امسال در فیلم "خوک" ساخته مانی حقیقی نیز به ایفای نقش پرداخت اما با انصراف این فیلم از جشنواره توانست چهار فیلم در رقابت داشته باشد.

 

بهمن فرمان آرا علی مصفا حکایت دریا درساژ پویا بادکوبه
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین