کد خبر: 15817 A

نظر ستاره فرانسوی درباره فیلمساز بدنام/ کوتیار با وودی آلن کار می‌کند؟

نظر ستاره فرانسوی درباره فیلمساز بدنام/ کوتیار با وودی آلن کار می‌کند؟

در میان انبوه ستاره‌هایی که از همکاری با وودی آلن ابراز پشیمانی و اعلام می‌کنند دیگر با او کار نمی‌کنند، ماریون کوتیار از معدود کسانی است که نظری تقریبا متفاوت نسبت به کارگردان برنده اسکار دارد.

ایران‌آرت: ستاره 42 ساله فرانسوی که سال 2011 در «نیمه‌شب در پاریس» آلن بازی کرده بود، اعلام کرد تجربه ای عجیب سر صحنه آن فیلم کمدی داشته و هرگز با کارگردان برخورد نکرده است. او به هالیوود ریپورتر گفت: «خبری از اینکه او چه کرده یا نکرده ندارم و این روزها فقط می‌بینم عده‌ای آزار دیده‌اند. این وحشتناک است و اگر وودی آلن بار دیگر به من پیشنهاد همکاری بدهد، آن را با دقت بیشتر مورد بررسی قرار می‌دهم. من برخی کارهای او را تحسین می‌کنم.»

کوتیار که در 2008 برای بازی در «زندگی گلگون» برنده اسکار شده، تنها یک بار با کارگردان برنده چهار جایزه اسکار همکاری کرده است. در هفته‌های اخیر چهره‌هایی چون کالین فیرث، گرتا گرویگ و میرا سوروینو از همکاری با آلن ابراز پشیمانی و ربکا هال و تیموتی شالامه اعلام کردند دستمزد حضور در آخرین کار او یعنی «روزی بارانی در نیویورک» را به موسسه‌های خیریه اهدا می‌کنند.

تنها کسی که در این میان تا حدودی از وودی آلن دفاع کرده، الک بالدوین است. بازیگر هالیوودی که سابقه چند همکاری با فیلمساز بدنام را در کارنامه دارد، در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: «چشم‌پوشی از آلن و کارهایش بی‌تردید با یک هدف انجام می‌شود اما برای من بی‌انصافی و آزاردهنده است. من سه بار با آلن کار کرده‌ام که از نقاط عطف کارنامه‌ام به شمار می‌رود.»

وودی آلن ماریون کوتیار مهدی فروتن
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین