کد خبر: 15913 A

تولید «زن شگفت‌انگیز 2» بدون آزار و اذیت!/مصادیق آزار جنسی از لمس بخشی از بدن تا تجاوز

تولید «زن شگفت‌انگیز 2» بدون آزار و اذیت!/مصادیق آزار جنسی از لمس بخشی از بدن تا تجاوز

پروژه سینمایی «زن شگفت‌انگیز 2» با بازی گل گدوت نخستین فیلمی خواهد بود که با در نظر گرفتن راهنمای پیشگیری از آزارهای جنسی هالیوود در آمریکا مقابل دوربین می‌رود.

ایران‌آرت: در پی انتشار پی در پی اخبار و گزارش‌های مربوط به رفتارهای غیراخلاقی ستاره‌های هالیوودی با زنان و دختران (و در برخی موارد پسران جوان)، اعضای اتحادیه تهیه‌کنندگان آمریکا گرد هم آمدند و برای بستن راه تکرار این رویدادهای شرم‌آور، کتابچه راهنمای پیشگیری از آزارهای جنسی در هالیوود را تدوین کردند. به این ترتیب، تمام پروژه‌های سینمایی در آمریکا باید پیش از کلید خوردن راه‌های جلوگیری از آزارهای جنسی را به عوامل گوشزد و تاکید کنند.

برای تولید نخستین «زن شگفت‌انگیز» بیش از دو هزار نفر مقابل و پشت دوربین درگیر بودند و انتظار می‌رود همین تعداد با آموختن راه‌های پیشگیری از آزار و اذیت جنسی، راه را بر هر گونه سوء استفاده ستاره‌های بی‌اخلاق هالیوودی ببندند. گل گدوت که ستاره این فیلم است، اواخر سال گذشته میلادی تهدید کرده بود اگر قسمت بعدی هم به تهیه‌کنندگی برت رتنر تولید شود، از پروژه کناره‌گیری می کند.

در بخش مربوط به سوءتفاهم‌های کتابچه راهنما چنین آمده است که بوسیدن گونه، در آغوش گرفتن عادی یا لمس بخشی از بدن لزوما به معنی سوءاستفاده جنسی نیست و رفتارها باید تهاجمی، آزاردهنده یا زننده باشد تا آزار و اذیت جنسی تلقی شود.

هالیوود زن شگفت‌انگيز گل گدوت آزار جنسی هالیوود مهدی فروتن
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین