کد خبر: 15971 A

درگیری در پرونده آزار جنسی و انصراف از حضور در اسکار

درگیری در پرونده آزار جنسی و انصراف از حضور در اسکار

کیسی افلک که قرار بود ماه آینده جایزه بهترین بازیگر زن نودمین دوره مراسم اهدای جوایز اسکار را اهدا کند، از حضور در مراسم انصراف داد.

ایران‌آرت: برادر کوچک‌تر بن افلک که سال گذشته جایزه بهترین بازیگر مرد هشتاد و نهمین دوره مراسم اسکار را برای بازی در «منچستر کنار دریا» برده بود، طبق سنت آکادمی اسکار می‌بایست امسال برای اهدای جایزه بهترین بازیگر مرد روی صحنه می‌آمد اما درگیر شدن در یک پرونده آزار جنسی مربوط به سال 2010 باعث شد عطای حضور در مراسم اسکار را به لقایش ببخشد.

یکی از سخنگویان آکادمی اسکار با تایید انصراف افلک 42 ساله از قرار گرفتن در فهرست اهداکنندگان جوایز اسکار 2018 گفت: «ما تصمیم بهترین بازیگر اسکار 2017 را که باعث می‌شود تمرکزها روی مراسم باشد ستایش می‌کنیم.» کیسی افلک سال گذشته با کنار زدن رقیبانی قدرتمند چون دنزل واشنگتن و رایان گاسلینگ برنده اسکار بهترین بازیگر مرد شد و یک گلدن گلوب و چند جایزه مهم دیگر را هم با نقش‌آفرینی خیره‌کننده در «منچستر کنار دریا» به دست آورد.

افلک با وجود اتهام‌های آزار جنسی مربوط به سال 2010 در نهایت در مراسم اسکار هشتاد و نهم حاضر شد و جایزه خود را بدون جنجال و حاشیه گرفت. او پرونده مربوط به این اتهام‌ها را با پرداختن مبلغی نامعلوم به اتهام‌زنندگان بست اما همچنان درگیر حاشیه‌های آن است. هنوز واکنشی از سوی کیسی و وکلای او به این ماجرا گزارش نشده است.

منچستر کنار دریا مهدی فروتن اسكار 2018 كيسي افلك
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین