کد خبر: 16219 A

چرخ شگفتی وودی آلن پنچر شد/ رسوایی جنسی آقای کارگردان کار دست فیلمش داد

چرخ شگفتی وودی آلن پنچر شد/ رسوایی جنسی آقای کارگردان کار دست فیلمش داد

فیلم سینمایی "چرخ شگفتی" پس از دو ماه اکران فروش ضعیفی را به ثبت رساند.

ایران آرت: فیلم سینمایی "چرخ شگفتی" به کارگردانی "وودی آلن" پس از نزدیک به دو ماه اکران در عرصه بین المللی فروش بسیار ضعیفی معادل 10 میلیون دلار را به ثبت رسانده تا عملاً شکستی عظیم در کارنامه وودی آلن به ثبت برسد.

این فیلم داستان یک اپراتور چرخ و فلک و همسرش (کیت وینسلت) را در دهه 1950 روایت می کند که اتفاقات مختلفی را به همراه دارد. اتفاقاتی عجیب که همگی به یکباره به زندگی این دو نفر ورود پیدا می کنند.

میزان نوشت، وقایع فیلم در یک پارک تفریحی به نام «لونا پارک» واقع در کانی آیلند در بروکلین روی می دهد که چرخ‌وفلک بزرگی به نام "واندر ویل" دارد.

کیت وینسلت در نقش "جینی"، جاستین تیمبرلیک در نقش "میکی رابین"، جونو تیمپل، جیم بلوشی، تونی سیریکو، استیو اسکیریپا، مکس کاسلا، دبی مازار و استیو اسکیریپا از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

این اکران در حالی است که وودی آلن به تازگی با اضافه شدن "جود لاو" به طور رسمی وارد مرحله تولید اثر بعدی خود در سینما شده است.

این پروژه توسط کمپانی "آمازون" تولید خواهد شد و پیش از "جود لاو"، بازی بازیگرانی همچون الن فنینگ، سلنا گومز و تیموتی شالامه در این فیلم قطعی شده است.

 

وودی آلن جاستین تیمبرلیک کیت وینسلت چرخ شگفتی سینمای هالیوود
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین