کد خبر: 16370 A

دوستان «فرندز» پس از 14 سال دور هم جمع می‌شوند

دوستان «فرندز» پس از 14 سال دور هم جمع می‌شوند

یک اظهار نظر کوتاه و گذرا از جنیفر آنیستن در برنامه الن دی‌جنرس کافی بود تا دوستداران «فرندز» به تولید و پخش فصلی تازه از این سریال محبوب آن هم پس از بیش از یک دهه امیدوار شوند.

ایران‌آرت: بازیگر 48 ساله آمریکایی و همسر پیشین براد پیت که برای گفتن تبریک تولد 60 سالگی دی‌جنرس به برنامه مجری مشهور رفته بود، ناچار شد درباره برنامه تازه‌اش همراه با ریس ویترسپون توضیح بدهد اما ماجرا وقتی جالب‌تر شد که آنیستن تصمیم گرفت گریزی هم به سریال دوست‌داشتنی «فرندز» بزند؛ آن هم وقتی که با این پرسش دی‌جنرس مواجه شد: «آیا پروژه حتی در وادی ممکن‌ها هم هست؟»

بازیگر برنده امی هم در کمال خونسردی گفت: «هر چیزی ممکن است الن، هر چیزی. گرفتی؟ منظورم این است که وقتی جورج کلونی ازدواج کرده، یعنی عملا همه چیز امکان دارد.» به این ترتیب، به نظر می‌رسد دوستداران «فرندز» می‌توانند به جمع شدن دوباره ستاره‌های آن دور هم امیدوار باشند. هر چند پیش از این هم زمزمه‌هایی از کلید خوردن این پروژه در آینده دور یا نزدیک به گوش رسیده بود.

«فرندز» یا «دوستان» سریالی است که از 1994 تا 2004 در قالب 10 فصل و 236 قسمت از شبکه NBC پخش شد و قسمت پایانی آن با داشتن حدود 53 میلیون تماشاگر، پنجمین تک‌قسمت پربیننده تاریخ تلویزیون آمریکا و پرتماشاگرترین اپیزود دهه 2000 لقب گرفت.

دوستان Friends مهدی فروتن فرندز جنيفر آنيستن
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین