کد خبر: 16513 A

آنچه از دیدن تیزر «سقوط پادشاهی» درمی‌یابیم/ دایناسورهای ژوراسیک وارد خانه‌ها می‌شوند

آنچه از دیدن تیزر «سقوط پادشاهی» درمی‌یابیم/ دایناسورهای ژوراسیک وارد خانه‌ها می‌شوند

با انتشار دومین تیزر تبلیغاتی از دومین دنباله «پارک ژوراسیک» استیون اسپیلبرگ، شمارش معکوس برای اکران «دنیای ژوراسیک: سقوط پادشاهی» در تابستان آینده آغاز شد.

ایران‌آرت: فیلم تازه سه سال پس از «دنیای ژوراسیک» روی پرده سینماها می‌آید و کریس پرت و برایس دالاس هوارد مثل فیلم قبلی نقش‌های اصلی آن را ایفا می‌کنند اما جای کالین ترورو را روی صندلی کارگردانی خوان آنتونیو بایونا گرفته است. ضمن اینکه ترورو یکی از نویسندگان فیلمنامه «سقوط پادشاهی» است و نام‌هایی چون جیمز کرامول، جرالدین چاپلین و جف گلدبلام هم بین بازیگران آن به چشم می‌خورد.

بر اساس آنچه در تیزر دوم فیلم دیده می شود، اوون گریدی و کلر دیرینگ (پرت و هوارد) برای انجام دادن یک ماموریت نجات به دنیای ژوراسیک بازمی گردند تا دایناسورها را از یک جزیره در آستانه انفجار نجات دهند. یکی از دایناسورها بلو نام دارد؛ حیوانی که دست آموز گریدی است اما معلوم نیست همچنان مربی خود را به یاد می آورد یا نه. یکی دیگر از پرسش های احتمالی تماشاگران میزان تاثیرگذاری شخصیت گلدبلام در روند داستان است.

به نظر می‌رسد جلوه‌های فیزیکی در «سقوط پادشاهی» بسیار بیش از جلوه‌های ویژه رایانه‌ای باشد که در دو فیلم قبلی بخش‌های اصلی ماجرا را بر دوش می‌کشیدند. «پارک ژوراسیک» سال 1993 با 63 میلیون دلار تولید شد و در اکران جهانی بیش از یک میلیارد دلار فروخت. «دنیای ژوراسیک» سال 2015 روی پرده رفت و گرچه هزینه تولید آن دو برابر شده بود، یک میلیارد و 670 میلیون دلار به حساب استودیوی تهیه‌کننده واریز کرد.

اسپیلبرگ کریس پرت مهدی فروتن دنیای ژوراسیک
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین