کد خبر: 16547 A

شبیخون دزدها به جواهرات ستاره‌های سینما

شبیخون دزدها به جواهرات ستاره‌های سینما

همزمان با برگزاری مراسم اهدای جوایز گویا در مادرید، دزدها به اتاق هتلی در پایتخت اسپانیا دستبرد زدند و معادل 30 هزار یورو از جواهرات مربوط به ستاره‌های سینمای این کشور را با خود بردند.

ایران‌آرت: مراسم اهدای جوایز گویا شامگاه شنبه در تالار هتل ماریوت نزدیک فرودگاه باراخاس مادرید رخ داد و بر اساس گزارش پلیس، پیش یا پس از مراسم دزد یا دزدها موفق به غارت کردن اتاقی شدند که در آن چند قطعه جواهر از فروشگاه معروف سوارز به امانت گذاشته شده بود. آنچه دزدیده شده شامل چهار جفت دکمه سردست، یک حلقه و یک جفت گوشواره بوده است که منابع خبری ارزش کلی آنها را در بازار طلا و جواهر اروپا حدود 30 هزار یورو ارزیابی می‌کنند.

نکته جالب اینکه گزارش پلیس از سرقت شب برگزاری مراسم گویا صبح روز سه‌شنبه در رسانه‌ها منتشر شد. آژانس خبری اروپا اعلام کرده قطعه‌های ارزشمند جواهرفروشی سوآرز اسپانیا در اختیار بخش تامین لباس هتل ماریوت و مراسم گویا بوده است اما قرار نگرفتن جواهرات در گاوصندوق یا نظارت نداشتن نیروهای امنیتی بر ابهام ماجرا می‌افزاید. به نظر می‌رسد سرقت حوالی ساعت 10 صبح روز دوشنبه اتفاق افتاده و عصر همان روز به اطلاع پلیس رسیده است.

یکی دیگر از دزدی‌های مربوط به مراسم گویا از سوی فیلمبردار شبکه تلویزیونی دولتی TVE گزارش شد. او که سرگرم پوشش برنامه بود، برای چند لحظه از لنزها و کارت‌های حافظه‌اش غفلت کرده و بعد متوجه به سرقت رفتن آنها شده است.

مهدی فروتن جوايز گويا هتل ماريوت سوآرز
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین