کد خبر: 16559 A

گزارش ایران‌آرت از نشستن دوباره آقای بازیگر بر صدر اخبار سینمایی

از چندهمسری تا مافیای بازیگری/حمله‌ها به محمدرضا شریفی‌نیا وارد فاز تازه‌ای شد

از چندهمسری تا مافیای بازیگری/حمله‌ها به محمدرضا شریفی‌نیا وارد فاز تازه‌ای شد

استعلام صدق و کذب ادعای سردستگی شریفی‌نیا بر مافیای بازیگری در ایران نه بر عهده ایران‌آرت است و نه هدف این گزارش کوتاه...

ایران‌آرت: این گزارش که محمدرضا شریفی‌نیا سردسته مافیای بازیگری در سینمای ایران است، سال‌هاست در محافل سینمایی شنیده می‌شود.

به گزارش ایران‌آرت، این نقل قول که محمدرضا شریفی‌نیا، بازیگر سینما و تلویزیون ایران در ورود بسیاری از بازیگران به سینمای ایران نقش داشته است، مدت‌هاست در محافل سینمایی  شنیده می‌شود. این انتقادها اغلب متوجه این سویه است که او فارغ از ملاحظات هنری برخی را وارد دنیای تصویر کرده و در این راه منافع شخصی خودش را دنبال کرده است. استعلام صدق و کذب این ادعا نه بر عهده ایران‌آرت است و نه هدف این گزارش کوتاه. این‌جا فقط می‌خواهیم به موجی که دوباره بر سر این موضوع ایجاد شده اشاره کنیم.

ماجرا را امروز امیریل ارجمند، بازیگر سینما و تلویزیون که فرزند داریوش ارجمند است دست گرفته. اما باید گفت، مطرح‌شدن گسترده این موضوع، از هفته گذشته و افتتاحیه جشنواره فیلم فجر کلید خورد؛ جایی که اکبر عبدی در مراسم بزرگداشتش و طی فیلمی کوتاه از زندگی و کارش می‌گفت و جایی به این اشاره کرد که باید ازدواج‌های مجدد را از شریفی‌نیا یاد بگیرد! البته مسعود ده‌نمکی روی سن آمد و گفت که عبدی و شریفی‌نیا با هم دوست هستند و از خبرنگاران خواست این شوخی را دست نگیرند. با این حال، حرف‌های دو ماه پیش شریفی‌نیا در برنامه دورهمی و اعترافش به ازدواج موقت با یک بازیگر زن، باعث شد کمتر به حرف‌های ده‌نمکی توجه شود و در این میان کنایه عبدی بیشتر مورد توجه قرار بگیرد.

درست است که کنایه عبدی به شریفی‌نیا به ماجرای سردستگی او بر مافیای بازیگری در سینمای ایران ربط نداشت، اما دوباره عده‌ای را به این بازیگر و حواشی‌‌اش در سینمای ایران توجه داد.

حالا امروز امیریل ارجمند با خبرگزاری تسنیم به گفت‌وگو نشسته و گفته که محمدرضا شریفی‌نیا امروز دیگر مافیا سینمای ایران نیست؛ ولی پیش از این مافیای قدرتمندی در بازیگری سینمای ایران بود. 

باید منتظر ماند و دید حملات به شریفی‌نیا روی این موج، وارد فاز تازه‌ای خواهد شد یا نه.

iranart

 

اکبر عبدی محمدرضا شریفی نیا امیریل ارجمند
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین