کد خبر: 16591 A

بازیگر شبهای برره و یک پارتنر دست نیافتنی!

بازیگر شبهای برره و یک پارتنر دست نیافتنی!

هادی کاظمی با حضور در برنامه "باهمستان سینما" از بزرگترین آرزوی خود پرده برداشت؛ آرزویی دست نیافتنی.

ایران آرت: هادی کاظمی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون در بخش گفتگوى ویژه برنامه «باهمستان سینما» در سى و ششمین جشنواره فیلم فجر که محمدرضا مقدسیان منتقد سینما اجراى آن را برعهده دارد حضور یافت. 

کاظمی با بیان اینکه در حال حاضر مشغول نقش آفرینی در فیلمهای «به وقت خماری» به کارگردانی محمدحسین لطیفی و فیلم «قانون مورفی» به کارگردانی رامبد جوان است، درباره شمایل جدیدى که در بازیگرى از خود نشان داده گفت:من ابتدا به این نگاه می کنم که یک بازیگر هستم و برای یک بازیگر نباید محدودیت در ایفای نقش وجود داشته باشد و در واقع بازیگر باید بتواند هر نقشی را ایفا کند و این حرف که بگویند چون یک بازیگر کمدی بازی می کند و نباید نقش دیگری بازی کند، قابل قبول نیست و من سعی می کنم هر نقشی را چه جدی و چه کمدی و حتی فانتزی بازی کنم. 

وى در ادامه درباره حضور جدى و متفاوت در «مصادره» گفت: روز اولی که نگاهم به سینما و بازیگری جدی شد و از همان دوره نوجوانی که تئاتر کار میکردم، کار جدی را بیشتر از کمدی دوست داشتم، اتفاقات و روزگار به سمتی رفت که من با کمدی شروع کردم. ترس از اینکه حضور در نقشهای جدی از طرف مردم مقبول باشد برای من مهم است، اما اول از همه ایفای یک نقش جدید و متفاوت برای من مهم است و به هیچ وجه دوست ندارم کاری را انجام بدهم که تکراری باشد و دوست دارم تنوعی در کارهایم داشته باشم.

کاظمى ادامه داد: «مصادره» فیلم خوبی است و قصدش فقط خنداندن نیست و فکر می کنم مردم هم در روزهای جشنواره راضی بودند و بازخوردها تا به امروز هم خوب بوده است و در مورد نقش خودم هم تا به امروز نشنیدم که کسی بگوید این نقش به شما نمی آید و یا به اصطلاح روی شما ننشسته است.

بازیگر فیلم سینمایى «امیر» گفت: من آرزویی در سینما ندارم و یکی از بزرگترین آرزوهایم در سینما این بود که بتوانم روزی مقابل استاد خسرو شکیبایی بازی کنم که متاسفانه وقتی خبر فوت ایشان را شنیدم گفتم که من به این آرزو که هیچ وقت نخواهم رسید و به نوعی شاید انگیزه من برای بازیگری و انگیزه دوست داشتن سینما بود.

کاظمى درباره شرایط بازیگرى در سینماى کشور گفت: با تمام کیفیت و اعتباری که سینمای ما دارد، متاسفانه تکرار می شود و انگار هر پروژه ای که میخواهد آغاز شود، یک مجله ای را مقابل خودشان میگذارند و همان بازیگران را کپی می کنند و همینطور تکرار در بازیگران در فیلمها خیلی زیاد شده، در صورتی که ما بازیگران خوب بسیاری در سینما و تئاتر داریم و نمونه های زیادی داریم که از تئاتر به سینما آمده اند و درخشیدند و امیدوارم باز هم ما چهره های جدیدتر ببینیم، چهره هایی که دلمان بخواهد نقش آفرینی ها و بازیهای جدیدی از آنها ببینیم، در صورتی که الان در خیلی مواقع ما می توانیم حدس بزنیم که فلان بازیگر الان چه واکنش و بازى در فیلم دارد.

ویژه برنامه «باهمستان سینما» هر شب ساعت ٢٢:١٥ بصورت زنده از پردیس ملت، کاخ رسانه هاى سى و ششمین جشنواره فیلم فجر روى آنتن شبکه جام جم مى رود.

خسرو شکیبایی هادی کاظمی باهمستان سینما
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین