کد خبر: 16700 A

ببینید: جنگ بزرگ برای آخرین فصل "بازی تاج و تخت"

ببینید: جنگ بزرگ برای آخرین فصل "بازی تاج و تخت"

انتشار تصاویر جدیدی از پشت صحنه فصل 8 سریال "بازی تاج و تخت"، سؤالات متعددی را در ذهن مخاطبان این سریال ایجاد کرده است.

ایران آرت: مدتی پیش اولین تصاویر از پشت صحنه فیلمبرداری و تولید فصل هشتم سریال Game of Thrones (بازی تاج و تخت) در مانی‌گلس کشور ایرلند شمالی منتشر شد که به نظر می‌رسد که قرار است در فصل هشتم این سریال شاهد یک جنگ بسیار بزرگ در وینترفل باشیم.

حالا تصاویر جدیدی از پشت صحنه فیلمبرداری و تولید فصل هشتم این سریال منتشر شد که به نظر می‌رسد جان اسنو قرار است در فصل هشتم سریال Game of Thrones به کینگز لندینگ بازگردد. طبق تصاویری که اخیرا وب‌سایت کرواسیایی ۲۴Sata منتشر کرده، بخشی از فیلمبرداری فصل هشتم این سریال در شهر دوبروونیک در کشور کرواسی در حال انجام است و تصاویری نیز از پشت صحنه فیلمبرداری و تولید آن منتشر شده است.

آن طور که مجله مجموعه زندگی نوشته است، در این تصاویر شخصیت جان اسنو در یک قلعه که احتمالا کینگز لندینگ است دیده می‌شود. او در حال قدم زدن در این قلعه است و در کنار او یک شخصیت مرموز نیز حضور دارد. این شخصیت مرموز به نظر می‌رسد که لباس گروه نایت واچ را بر تن دارد، اما ظاهر او شباهتی به شخصیت ادیسون تالیت یا هر شخصیت دیگری که پیش از این او را در سریال Game of Thrones مشاهده کرده بودیم، ندارد. با این حال، با توجه به معماری این قلعه به نظر می‌رسد که جان اسنو قرار است در فصل هشتم سریال Game of Thrones به کینگز لندینگ بازگردد. شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

1

2

3

در حال حاضر اطلاعات بیشتری از این صحنه در دسترس نیست. آیا جان اسنو هنوز از خیانت سرسی لنیستر خبر ندارد؟ برای یافتن پاسخ این سوال و دیگر سوال‌هایی که احتمالا در مورد این صحنه مطرح خواهد شد حداقل باید تا شروع فصل هشتم سریال Game of Thrones صبر کنیم. فصل هشتم سریال Game of Thrones که در واقع فصل پایانی سریال است، در ۶ قسمت تولید و منتشر خواهد شد.

ماه گذشته، شبکه HBO رسما اعلام کرد که فصل هشتم این سریال قرار است در طول سال ۲۰۱۹ از این شبکه به‌روی آنتن برود. علاوه بر این، شبکه HBO تایید کرده است که دیوید بنیاف، دی.بی. وایس، دیوید ناتر و میگل ساپوچنیک، کارگردانی ۶ قسمت فصل هشتم سریال Game of Thrones را بر عهده خواهند داشت که هر شخص (بنیاف و وایس به‌صورت مشترک) دو قسمت فصل هشتم این سریال را کارگردانی خواهند کرد.

بازی تاج و تخت
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین