کد خبر: 17202 A

احتمال حضور هزارپا در تهران در ایام نوروز

احتمال حضور هزارپا در تهران در ایام نوروز

کمدی "هزارپا" با بازی رضا عطاران، جواد عزتی، سارا بهرامی و مهران احمدی یکی از شانس‌های اکران نوروزی است.

ایران آرت: ابوالحسن داودی گفت: با تمام شدن مراحل فنی فیلم «هزارپا» درصورتی که شرایط مناسب باشد، آن را برای اکران نوروزی ارائه می‌کنم.

این کارگردان سینما که اخیرا فیلم «هزارپا» را ساخته ، اما متقاضی نمایش آن در جشنواره فیلم فجر نبود، در گفت‌وگویی با ایسنا درباره وضعیت اکران این فیلم بیان کرد: «هزارپا» مراحل نهایی خود را طی می‌کند و تقریبا تا دو هفته آینده صداگذاری و دیگر اقدامات فنی آن به پایان می‌رسد و درصورت مساعد بودن اوضاع آنرا برای اکران نوروزی ارائه خواهیم کرد.

داودی درباره نمایش ندادن فیلم خود در جشنواره فجر هم اظهار کرد: مشکل من رساندن فیلم به جشنواره نبود چون از ابتدا اعلام کرده بودم براساس تجربه و تشخیص خودم ترجیح می‌دهم «هزارپا» بدون نمایش در جشنواره فجر به اکران عمومی برسد؛ این در حالی است که بسیاری دیگر از فیلم‌هایم در زمان شرکت در جشنواره و نیز اکران عمومی با استقبال مخاطبان روبرو شده است اما برای این فیلم به نظر بهتر بود بی واسطه جشنواره  پس از ساخت به اکران عمومی برسد.

او ادامه داد: این مسئله هم ارتباطی به خوب یا بد بودن جشنواره فجر ندارد چون جشنواره فیلم فجر به هر حال ویژگی‌هایی دارد که برای بعضی فیلم‌ها مفید است و برای برخی دیگر از فیلم‌ها مفید نیست. برای من براساس تجربه مستقیمی که داشتم و اینکه فیلم «زادبوم» با وجود چهار جایزه‌ای که از همین جشنواره گرفت، دچار حاشیه شد و چند سال در محاق توقیف قرار گرفت،  عقل حکم می‌کرد که از یک سوراخ دوبار گزیده نشوم.

داودی درباره پخش‌کننده فیلم «هزارپا» هم گفت: با توجه به اینکه آقای سرتیپی در ساخت فیلم مشارکت داشته، مسئولیت پخش بر عهده ایشان قرار گرفته است.

 

رضا عطاران جواد عزتی عطاران هزارپا
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین