کد خبر: 17210 A

انتقاد کریستوفر نولان به تهیه‌کنندگان جیمز باند

انتقاد کریستوفر نولان به تهیه‌کنندگان جیمز باند

کارگردان فیلم "دانکرک" به احتمال ساختن یک فیلم جیمز باندی واکنش نشان داد.

ایران آرت: کریستوفر نولان اعلام کرد با اینکه دوست دارد یک روز روی صندلی کارگردانی فیلمی جیمز باندی بنشیند اما سازنده پروژه بعدی مامور ۰۰۷ قطعا کسی جز او خواهد بود.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تلگراف، خالق «دانکرک» و «شوالیه تاریکی» که نامش همواره جزو گزینه‌های کارگردانی فیلم‌های جیمز باندی است، در گفتگو با رادیو BBC موسیقی متن فیلم سینمایی «در خدمت سرویس مخفی ملکه» به آهنگسازی جان بری را به عنوان موسیقی مورد علاقه خود برگزیده و وقتی بحث به ساخته شدن جیمز باند بعدی کشید، گفت: «همیشه وقتی نام من به میان می‌آید، آنها می‌روند و یک کارگردان دیگر استخدام می‌کنند.»

بحث درباره بازیگر اصلی و کارگردان بیست و پنجمین فیلم ماجراهای مامور مخفی 007 پس از کناره‌گیری دانیل کریگ و سم مندس به اوج رسیده است. هر چند گفته می‌شود کریگ بار دیگر به نقش جیمز باند ظاهر می‌شود اما تلاش‌ها برای یافتن جانشین مندس هنوز به جایی نرسیده است. نولان هم که بارها از علاقه خود برای ساختن یک فیلم جیمز باندی خبر داده بود، دست‌کم برای پروژه بعدی جزو گزینه‌های اصلی و نهایی نیست.

برخی آگاهان از دنی ویلنوو، کارگردان «بلید رانر 2049» و دوگ لیمان، خالق «هویت بورن» برای نشستن روی صندلی کارگردانی جیمز باند بیست و پنجم نام می‌برند. هر چند نولان هم می‌توانست یک کارگردان ایده‌آل برای این امر باشد که خودش در حال حاضر چنین فکر نمی‌کند: «سم مندس دو فیلم بسیار خوب ساخت و تهیه‌کننده جیمز باند کار خودشان را خوب بلدند. امروز نه اما یک روز در آینده فیلم جیمز باندی می‌سازم.»

جیمز باند کریستوفر نولان دانکرک شوالیه تاریکی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین