کد خبر: 17404 A

آخرین خبر از وضعیت بیماری دو هنرپیشه سرشناس کشور

آخرین خبر از وضعیت بیماری دو هنرپیشه سرشناس کشور

ملکه رنجبر هنرپیشه پیشکسوت کشور در سی سی یو بستری شده است.

ایران آرت: عصر امروز پسر جمشید مشایخی در گفتگویی با ایسنا با تاکید بر اینکه جمشید مشایخی خانه‌نشین نشده است، گفت: دوران نقاهت ایشان به خاطر شدت بیماری‌ و کهولت سن طولانی شده اما خوشبختانه حال عمومی‌شان بهتر است.

او ادامه داد: با توجه به تشخیص پزشک قرار است این هفته ویزیت شوند و نزد پزشک بروند. دکترشان تشخیص داده بوده که چون ممکن است هنوز اثرات آن عمل جراحی در وجودشان باشد و به طور کامل التیام پیدا نکرده باشد، این هفته پیش دکترشان بروند. با این حال امکان اینکه به خاطر همین بیماری دوباره در بیمارستان بستری شوند با توجه به روند مثبت بهبودی‌شان وجود ندارد و خودشان هم احساس بهتری نسبت به اوضاع جسمانی‌شان دارند.

همچنین فریبرز ایروانی فرزند ملکه رنجبر نیز  در خصوص آخرین وضعیت جسمانی این هنرمند به باشگاه خبرنگاران جوان گفت: حدود یک هفته است که مادرم در بخش مراقبت‌های ویژه بستری است.

او افزود: بعد از عمل قلب باز شرایط به خوبی سپری شد؛ اما در هفته‌های گذشته ایشان دچار مشکلات گوارشی شدند. این مشکل گوارشی منجر شد، ریه ایشان آسیب پذیر شود و مشکلات تنفسی داشته باشند.

ایروانی در پایان اظهار کرد: به همین دلیل، فعلاً در بخش مراقبت های ویژه (CCU) بستری شدند و هنوز زمان ترخیص ایشان مشخص نشده است.

جمشید مشایخی ملکه رنجبر
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین