کد خبر: 17612 A

ببینید: وداع میلیونی مردم هند با ستاره بالیوود / آیشواریا رای برای خداحافظی با سری‌دوی به خیابان آمد

ببینید: وداع میلیونی مردم هند با ستاره بالیوود /  آیشواریا رای برای خداحافظی با سری‌دوی به خیابان آمد

هندی‌ها با پیکر ستاره پرطرفدار سینمای بالیوود وداع کردند.

ایران آرت: پیکر بازیگر محبوب بالیوود که به طرزی عجیب در دوبی درگذشت، به خانه رسید و خیل مردم که در انتظار مشایعت وی بودند با او وداع کردند.

به گزارش مهر، دوبی پیکر سری‌دوی بازیگر محبوب بالیوود را برای بازگشت به خانه به مقامات هندی تحویل داد. مقامات سفارت هند در دوبی دیروز سه شنبه اعلام کردند پیکر این بازیگر را دریافت کرده‌اند تا آن را به خانه بازگردانند.

پلیس روز دوشنبه اعلام کرد کالبدشکافی نشان داده که سری‌دوی که روز شنبه درگذشت، در وان اتاقش در هتلی در دوبی غرق شده و فوت کرده است. او به امارات عربی رفته بود تا در یک ازدواج خانوادگی شرکت کند. رسانه‌ها پیشتر مرگ این بازیگر ۵۴ ساله را بر اثر ایست قلبی اعلام کرده بودند.

هزاران نفر از هوادارن وی از دیشب در بمبئی در انتظار رسیدن پیکر این بازیگر بودند. خیابان‌های بمبئی با هجوم سنگین جمعیتی که صدها مایل سفر کرده‌اند تا در این مراسم حضور داشته باشند، قفل شده است. سری‌دوی از مشهورترین بازیگران هند بود و مرگ ناگهانی او طرفدارانش را شوک زده کرد.

ستارگان زیادی در این مراسم شرکت کرده‌اند که "آیشواریا رای" از جمله آنهاست. قرار است پیکر ستاره فقید به رسم هندی‌ها سوزانده شود.

resized_818587_207

resized_818588_347

resized_818585_837

resized_818583_739

resized_818581_383

resized_818586_306

بالیوود آیشواریا آیشواریا رای سری دوی سری دیوی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین