کد خبر: 17863 A

ببینید: تصاویر جالب سریال نوروزی شبکه 3

ببینید: تصاویر جالب سریال نوروزی شبکه 3

فصل دوم سریال "دیوار به دیوار" با حفظ بازیگران فصل قبل در نوروز 97 از شبکه 3 پخش خواهد شد.

ایران آرت: سری دوم «دیوار به دیوار» تا امروز سریال نوروزی شبکه سه سیما معرفی شده است که در کنار سریال‌هایی چون «پایتخت ۵» و «هیات مدیره» قرار است در تعطیلات نوروزی مخاطب تلویزیون را سرگرم کند.

به گزارش ایسنا، سریال «دیوار به دیوار ۲» به کارگردانی سامان مقدم و تهیه‌کنندگی حمید رحیمی‌ نادی در خانه‌ای واقع در خیابان دولت تصویربرداری می‌شود و مراحل فنی آن همزمان با تصویربرداری در حال انجام است تا سریال برای پخش به موقع در ایام نوروز از شبکه سه آماده شود.

فرهاد آئیش، ویشکا آسایش، یاسمینا باهر، رویا تیموریان، پژمان جمشیدی، گوهر خیراندیش، حسن زارعی، علی شادمان، آزاده صمدی، مهسا طهماسبی، رضا ناجی و سام نوری از جمله بازیگران «دیوار به دیوار ۲» هستند که در فصل گذشته هم نقش‌آفرینی کرده بودند. میترا حجار و علی قربان زاده هم به سری جدید این سریال اضافه شده و مقابل دوربین رفته‌اند.

طبق صحبت‌های نویسنده سریال با ایسنا، امیرمهدی ژوله که در فصل گذشته «دیوار به دیوار» نقش‌آفرینی کرده بود به دلیل همکاری با سریال «گلشیفته» (بهروز شعیبی) در «دیوار به دیوار ۲» حضور نخواهد داشت.

«دیوار به دیوار» به نویسندگی خشایار الوند در ۲۰ قسمت ادامه داستان پنج خانواده‌ را روایت می‌کند که در فصل گذشته به خانه جدید نقل مکان کرده‌ و پس از مستقر شدن با ماجراهای مختلفی روبه‌رو شده بودند؛ البته در سری جدید این سریال برخلاف فصل گذشته که هر قسمت یک داستان داشت، یک قصه کلی در قسمت‌های متعدد مطرح می‌شود.

در ادامه می‌توانید عکس‌هایی از این سریال را مشاهده کنید:

7

6

8

3

57478158

آزاده صمدی پژمان جمشیدی ویشکا آسایش فرهاد آئیش دیوار به دیوار 2
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین