کد خبر: 18083 A

تیپ متفاوت مهران احمدی در کنار خانم بازیگر / عکس

تیپ متفاوت مهران احمدی در کنار خانم بازیگر / عکس

تصویربرداری سریال "ساخت ایران۲" به کارگردانی برزو نیک نژاد آغاز شد.

ایران آرت: بخش‌هایی از سریال «ساخت ایران۲» به تهیه کنندگی منصور سهراب‌پور و کارگردانی بروز نیک نژاد در پردیس سینمایی «شهرک» تصویربرداری شد.

عوامل تولید سریال «ساخت ایران ۲» برای تصویربرداری صحنه‌هایی از این سریال که در سالن سینما روایت می‌شود، همراه با سارا بهرامی، مهران احمدی و جمعی از هنروران به پردیس سینمایی «شهرک» آمدند و سکانس‌هایی از قسمت شش این سریال را تصویربرداری کردند.

مهران احمدی و سارا بهرامی در یکی از سالن‌های پردیس سینمایی «شهرک» صحنه مربوط به تماشای یک فیلم کمدی را در سالن سینما بازی کردند.

57650186

57650187

همچنین در این سکانس علاوه بر مهران احمدی و سارا بهرامی که ایفای نقش کردند، امین حیایی و سحر دولتشاهی نیز حضور داشتند و برای بازی در سکانس‌های دیگر از مجموعه سریال «ساخت ایران۲» گریم شدند.

گروه تولید سریال «ساخت ایران ۲» پیش از ورود به پردیس سینمایی «شهرک»، سکانس‌های مربوط به سالن‌های دریاچه خلیج فارس را تصویربرداری کردند و تاکنون ۲۰ درصد از این سریال ۲۲ قسمتی تصویربرداری شده است.

قسمت نخست از سریال «ساخت ایران» توسط محمدحسین لطیفی کارگردانی و به نمایش درآمد و دومین قسمت از این مجموعه در حال تصویربرداری است و بهار سال آینده وارد بازار نمایش خانگی خواهد شد.

سحر دولتشاهی امین حیایی سارا بهرامی مهران احمدی ساخت ایران 2
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین