کد خبر: 18118 A

دی‌کاپریو و برد پیت همسایه شارون تیت شدند

دی‌کاپریو و برد پیت همسایه شارون تیت شدند

دو غول سینمای هالیوود در فیلم جدید تارانتینو حضور دارند و احتمالاً یک غول سینمایی دیگر هم به آن‌ها خواهد پیوست!

ایران آرت: با پیوستن رسمی براد پیت به پروژه تازه کوئنتین تارانتینو، نام آن هم مشخص شد. این فیلم که با پس زمینه قتل جنجالی شارون‌تیت ساخته می‌شود، با نام «روزی روزگاری در هالیوود» جلوی دوربین می‌رود. پیت در کنار لئوناردو دی کاپریو در دو نقش اصلی این درام جنایتکارانه بازری خواهند کرد.

به گزارش جام جم، در داستان فیلم، دی کاپریو نقش ریک دالتون را به عهده دارد. او بازیگر سابق وسترن‌های تلویزیونی بوده و حالا می‌خواهد بخت خود را در هالیوود و دنیای سینما آزمایش کند. پیت در نقش کلیف بوث، بدلکار اوست که سال‌ها با وی همکاری کرده است. این دو در مجاورت یکی از ستارگان بزرگ سینما زندگی می‌کنند: شارون تیت! تارانتینو با اعلام نام فیلم و نقش این دو بازیگر، می‌گوید داستان آن هالیوود سال 1969 و مسائل داخلی آن را به تصویر می‌کشد. شرکت فیلمسازی سونی تهیه‌کننده کار تازه این فیلمساز جنجالی است.

مدتی قبل تاریخ اکران عمومی نهمین فیلم سینمایی کوئنتین تارانتینو مشخص شد. درام اجتماعی تازه تارانتینو که با عنوان موقت «نهمین پروژه تارانتینو» شناخته می‌شد، برای نهم آگوست 2019 به روی پرده سینماها می‌رود. نهم آگوست همان روزی است که در سال 1969، شارون تیت و چند نفر از مهمانانش به شکل فجیعی به قتل رسیدند. اهل فن از زیرکی تارانتینو در انتخاب زمان اکران عمومی این فیلم یاد می‌کنند.

به نوشته رسانه‌های گروهی، به جز لئوناردو دی کاپریو و براد پیت، تام کروز هم در این فیلم حضور دارد اما هنوز معلوم نیست این سومین غول بازیگری سینما، چه نقشی در داستان فیلم دارد. دی کاپریو و پیت قبل از این، در فیلم‌های تارانتینو بازی داشته‌اند. اما کروز برای اولین بار است که در فیلمی از این فیلمساز جنجالی بازی می‌کند.

به گفته تارانتینو: «مدت پنج سال روی فیلمنامه فیلم کار کردم. در عین حال، تقریبا تمام عمرم را در لس‌آنجلس و حومه آن زندگی کرده‌ام. سال 1969 را هم به یاد می‌آورم. وقتی خبر قتل شارون تیت پخش شد، هفت ساله بودم. به همین دلیل، همیشه هیجان خاصی داشتم که این داستان و هالیوودی را تعریف کرده و به تصویر بکشم، که دیگر وجود ندارد. خیلی خوشحالم که تیم دو نفره پیت و دی‌کاپریو را در نقش ریک و کلیف دارم.»

رسانه‌های گروهی در ارتباط با روزی‌روزگاری در هالیوود به این نکته اشاره می‌کنند که تا قبل از این قرار بود فیلم توسط کمپانی واینستن تهیه شود، اما بعد از رسوایی دو ماه قبل هاروی واینستن، تارانتینو سراغ دیوید هیمن تهیه کننده مجموعه فیلم فانتزی «هری پاتر» رفت.

خط اصلی داستان درباره زندگی شارون تیت بازیگر سینما و قتل هولناک اوست. مارگوت رابی برای بازی در نقش شارون تیت انتخاب شده است. با این حال مشخص شده داستان فیلم نه درباره تیت که بیشتر در باره قاتل وی چارلز منسون است. منسون نهم آگوست سال 1969 به منزل تیت هجوم برد و او و چهار دوستش را سلاخی کرد. در آن زمان که به‌عنوان دوران طلایی هالیوود شناخته می‌شود، این ماجرا سروصدا و جنجال بسیار زیادی به راه انداخت.

منتقدان این پرسش را مطرح می‌کنند که آیا قرار است تام کروز نقش قاتل تیت را به‌عهده بگیرد؟ این پرسشی است که این روزها در سطح وسیعی، در هالیوود شنیده می‌شود. براساس شنیده‌ها، آل پاچینو و ساموئل ال جکسن هم در روزی روزگاری در هالیوود حضور دارند. قبل از این، قرار بود جنیفر لاورنس نقش کاراکتر شارون تیت را به عهده بگیرد.

تام کروز برد پیت لئوناردو دی کاپریو دی کاپریو
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین