کد خبر: 18159 A

خانم بازیگر تلویزیون را تهدید کرد / حواشی دورهمی همچنان ادامه دارد / سکوت عجیب مهران مدیری

خانم بازیگر تلویزیون را تهدید کرد /  حواشی دورهمی همچنان ادامه دارد / سکوت عجیب مهران مدیری

حواشی پخش نشدن ویژه برنامه روز زن "دورهمی" همچنان ادامه دارد.

ایران آرت: شب گذشته ویژه برنامه "دورهمی" به علت پوشش کتایون ریاحی روی آنتن نرفت تا این اتفاق باعث ایجاد یک سری حواشی شود.

پس از عدم پخش این برنامه کتایون ریاحی ساعت دو بامداد جمعه متن زیر را در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرامش منتشر کرد و اعلام کرد اگر قسمت مربوط به حضور او در این برنامه در ساعتی غیر از ساعتِ معمولِ پخش، روی آنتن برود از سازندگان "دورهمی" شکایت خواهد کرد.  

ریاحی نوشت:
"با عرض سلام و احترام

اینجانب کتایون ریاحى از طریق این پیام مکتوب رسما به شما اعلام می‌دارم به هیچ عنوان به پخش قسمت مربوط به خود در برنامه "دور همى" در ساعاتِ بازپخش و تکرارِ این برنامه از شبکه نسیم صداوسیماى جمهورى اسلامى ایران رضایت نداشته و در صورت پخش، شکایت خود را از طریق مراجع ذى‌صلاح و قانون پیگیرى خواهم کرد. مگر این که در ساعت عُرف و معمولِ برنامه، همچون روالِ همیشگى، پخش و در ساعاتِ مقرر تکرار، بازپخش شود.امید است بیش از این‌ها شاهد رفتار حرفه‌اى در برنامه‌اى با این میزان مخاطب باشیم. رسانه ملى جاى آزمون و خطاى مدیریت نیست... صداى یک ملت است. نبرید از بُن، نفس‌ها را..."

پس از تهدید ریاحی برخی منابع نوشتند که قسمت مربوط به حضور او در دورهمی به جای دیشب، امشب پخش می‌شود و حتی حامد همایون (دیگر مهمان برنامه) هم این را در صفحه خود اعلام کرد ولی لحظاتی قبل مدیر روابط عمومی شبکه نسیم این خبر را رد کرد و گفت این برنامه امشب هم پخش نمی‌شود.

اشرف، مدیر روابطه عمومی شبکه نسیم به باشگاه خبرنگاران گفت: ویژه برنامه دورهمی با حضور کتایون ریاحی و حامد همایون به دلیل مشکل صدا و نویزی که در برنامه وجود داشت، به پخش نرسید و هنوز هم برطرف نشده است. این قسمت از برنامه دورهمی امشب پخش نخواهد شد و به روزهای آینده موکول می شود. احتمال می رود امشب برنامه دورهمی با حضور پژمان بازغی و همسرش مستانه مهاجر به روی آنتن برود‌.

این اظهار نظرها در حالی مطرح می‌شود که هنوز مهران مدیری در این رابطه توضیحی ارائه نکرده است.

مهران مدیری کتایون ریاحی حامد همایون دورهمی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین