کد خبر: 18179 A

پیش‌بینی نولان از نامزدهای بهترین فیلم اسکار 2019

پیش‌بینی نولان از نامزدهای بهترین فیلم اسکار 2019

کارگردان فیلم "دانکرک" شانس یک فیلم برای قرار گرفتن در نامزدهای اسکار 2019 را بالا دانست.

ایران آرت: اوایل هفته بود که «شکل آب» (گیرمو دل تورو) اسکار بهترین فیلم را برنده شد اما هالیوود وقتی پای اسکار در میان است خوابش نمی‌برد!

هنر و تجربه به نقل از ایندی‌وایر نوشت: پیت هاموند نویسنده «ددلاین» در جریان برگزاری مراسم آکادمی از یکی از مدیران کمپانی دیزنی شنید که این استودیو خودش را برای عرضه فیلم ابرقهرمانی موفق «بلک پنتر»/ «پلنگ سیاه» (راین کوگلر) به مراسم اسکار آینده آماده کرده است. البته این تصمیم بدیهی به نظر می‌رسد چون «بلک پنتر» با استقبال گرم منتقدان روبه‌رو شده است و در گیشه هم به یک پدیده تجاری بدل شد. این فیلم در کم‌تر از یک ماه خودش را به فهرست ده فیلم پرفروش ایالات متحده رسانده است و احتمالاً به‌راحتی از مرز فروش جهانی یک میلیارد دلار خواهد گذشت. تا امروز «انتقام‌جویان» پرفروش‌ترین فیلم اقتباسی از کتاب‌های مصور در تاریخ هالیوود است.

جالب‌تر این‌که هاموند پس از گپ زدن با مدیر دیزنی به سراغ کریستوفر نولان رفت و از او درباره فیلم‌هایی پرسید که از حالا می‌شود شانس نامزدی اسکار بهترین فیلم را در مراسم ۲۰۱۹ برای آن‌ها پیش‌بینی کرد. نولان هم گفت با این‌که فیلم‌های ابرقهرمانی از راه‌یابی به مهم‌ترین رشته جوایز اسکار جا می‌مانند (از جمله «شوالیه تاریکی» خود نولان) اما فکر می‌کند «بلک پنتر» یکی از نامزدهای اسکار بهترین فیلم اسکار نودویکم خواهد بود.

اما مدیر دیزنی به ددلاین گفت که «مری پاپینز برمی‌گردد» دیگر فیلمی خواهد بود که آن‌ها به اسکار آینده عرضه خواهند کرد. به‌علاوه، او به بازی تماشایی امیلی بلانت در نقش اصلی اشاره کرد که در نسخه اصلی در نهایت اسکار بهترین بازیگری را نصیب جولی اندروز کرد.

کریستوفر نولان پلنگ سیاه اسکار 2019
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین