کد خبر: 18189 A

زمان پخش دورهمی با کتایون ریاحی اعلام شد/ این بار بازیگر زلیخا چه واکنشی نشان می‌دهد؟

زمان پخش دورهمی با کتایون ریاحی اعلام شد/ این بار بازیگر زلیخا چه واکنشی نشان می‌دهد؟

دیروز کتایون ریاحی که از رفتار دو گانه مدیران شبکه نسیم عصبانی بود گفت که پخش این برنامه جز در روزهای هفدهم و هجدهم اسفند موضوعیتی ندارد و حالا...

ایران‌آرت: امیرعباس اشرف مدیر روابط عمومی شبکه نسیم درباره پخش نشدن برنامه «دورهمی» با حضور کتایون ریاحی بیان کرد که این برنامه ۲۶ اسفند پخش می‌شود. مدیر روابط عمومی شبکه نسیم از پخش برنامه دورهمی با حضور کتایون ریاحی در روزهای آینده خبر داد.

به گزارش ایران آرت، در حالی که شب گذشته همچنان مخاطبان برنامه دور همی منتظر بودند پس از یک روز سر و صدا و جنجال در رابطه با دلایل پخش نشدن برنامه با حضور کتایون ریاحی، این برنامه روی آنتن برود، اما این برنامه بدون اطلاع رسانی های کافی و تنها با اعلام زیرنویس از آنتن حذف شد.

بعد از پخش نشدن برنامه، در یکی از صفحات اجتماعی متعلق به کتایون ریاحی عکسی از حضور وی در «دورهمی» منتشر شد و سوال پرسیده شده بود که حجاب وی چه اشکالی دارد.

امیرعباس اشرف مدیر روابط عمومی شبکه نسیم درباره اینکه چرا برنامه «دورهمی» شب گذشته ۱۷ اسفند که قرار بود با حضور کتایون ریاحی روی آنتن برود، پخش نشد، گفت: مشکل پخش برنامه شب گذشته ۱۷ اسفند از طریق خود شبکه نسیم زیرنویس شده بود و حتی همکاران پخش شبکه نسیم تا حدود ساعت ۲۳:۳۰ در تلاش بودند که این برنامه را پخش کنند اما این امکان مقدور نشد.

وی درباره زمان پخش برنامه عنوان کرد: ضمن پوزش مجدد از بینندگان، برنامه «دورهمی» که قرار بود شب گذشته پخش شود پس از آماده سازی، در تاریخ شنبه ۲۶ اسفندماه پخش خواهد شد.

این در حالی است که دیروز کتایون ریاحی که از رفتار دو گانه مدیران شبکه نسیم عصبانی بود گفت که پخش این برنامه جز در روزهای هفدهم و هجدهم اسفند که روز زن و نزدیک به آن است، موضوعیتی ندارد.

حالا باید منتظر ماند و دید ریاحی به این تصمیم چه واکنشی نشان خواهد داد.

iranart

مهران مدیری کتایون ریاحی برنامه دورهمی دور همی شبکه نسیم امیر عباس اشرف
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین