کد خبر: 18374 A

افشاگری ستاره سینما و تلویزیون / به من تجاوز شد و دست به خودکشی زدم

افشاگری ستاره سینما و تلویزیون / به من تجاوز شد و دست به خودکشی زدم

ایوان ریچل وود ماجرای خشونت خانگی و تعرض جنسی به خود را افشا کرد.

ایران آرت: ستاره نقش اول سریال "وست‌ورلد" (Westworld) که پیش از این داستان تجاوزهای به خود را تأیید کرده بود، روز سه‌شنبه 13 فوریه تجربه‌های شخصی‌اش در مورد خشونت خانگی و تعرض جنسی را برای اعضای کنگره آمریکا شرح داد.

به گزارش ایران آرت، ایوان ریچل وود که پیش از این تجاوز تجاوز یک دوست و یک صاحب کافی شاپ به خود را تأیید کرده بود، روز گذشته به نمایندگان کنگره گفت: تجربه من در خشونت خانگی یک روند زهرآگین جسمی و جنسی بود. من تهدید به کشتن و شکنجه روانی شدم. مردی که ادعا می‌کرد عاشقم است، به من حرف‌های رکیک زد، دست و پاهایم را بست، کتکم زد و به پیکر نیمه جانم تجاوز کرد.

وی در حضور نمایندگان کنگره آمریکا بیان کرد: حتی یک روز هم بدون این‌که حرف‌های آن مرد در گوشم تکرار شود برایم نمی‌گذرد. من فریاد می‌زدم رهایم کند ولی صدایم به جایی نمی‌رسید.

ریچل وود ادامه داد: یک‌بار دیگر هم در کمد انباری به من تجاوز شد و بعد از این اتفاقات کشمکش‌های روحی باعث شد دو بار خودکشی کنم ولی کمک‌های روان درمانی دوباره مرا به زندگی برگرداند. این اتفاقات هیچوقت فراموشم نمی‌شود.

ایوان ریچل وود متولد 7 سپتامبر 1987 در آمریکا است. او در سال 2012 با جیمی بل ازدواج کرد که پس از دو سال از وی طلاق گرفت .

ریچل وود بازیگری را از اواخر دهه ۱۹۹۰ با بازی در چند مجموعه تلویزیونی از جمله "گوتیک امریکایی" و "یک‌بار و دوباره" آغاز کرد و چند سال بعد برای بازی در فیلم "اسرار کوچک" نامزد جایزه گولدن گلوب شد ولی بیشتر شهرت او مربوط به بازی در سریال "وست‌ورلد" است. 

وست ورلد ایوان ریچل وود
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین