کد خبر: 18485 A

بازگشت دوباره خواننده پاپ به عرصه بازیگری

بازگشت دوباره خواننده پاپ به عرصه بازیگری

فرزاد فرزین گفت: یک سری فیلم بازی کردم، هم من بد بودم و هم فیلم ها خوب نبودند!

ایران آرت: دومین ویژه برنامه نوروزی «بهار نارنج» شبکه سه سیما، با اجرای احسان علیخانی روی آنتن رفت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، در ابتدای برنامه بهنام بانی خواننده پاپ قطعه «وای دل بی قرارم» را اجرا کرد. سپس، احسان علیخانی میزبان محمد بحرانی و بهادر مالکی صداپیشگان عروسک های کلاه قرمزی شد.

در ابتدا بحرانی از هم دانشگاهی بودن خود با بهادر مالکی صحبت کرد. بحرانی در پاسخ به سوال علیخانی درباره شغل های مختلفی که دارد، گفت: من تنوع را دوست دارم؛ اما در نهایت با این همه شغل همه جا می نویسم، شغل آزاد!

مالکی هم درباره صداپیشگی عروسک فامیل دور گفت: زمانی که صحبت می کنم مردم خیلی زود متوجه می شوند، صدا پیشه فامیل دور هستم. سال۹۰ به گروه کلاه قرمزی دعوت شدم. آن سال اولین باری بود که شخصیت فامیل دور شکل گرفت و با راهنمایی ایرج طهماسب کار کردم.

بحرانی همچنین از حل کامل مشکل حضور جناب خان در خندوانه خبر داد. در ادامه علیخانی، با رامبد جوان ارتباط تلفنی برقرار کرد و درباره حضور جناب خان صحبت شد. رامبد جوان گفت: مشکلات حل شده است؛ من و محمد خیلی دوست داشتیم حضور جناب خان در یک شب و یک دفعه اتفاق بیفتد و همه مخاطبان را شگفت زده کنیم.

مهمان پایانی بهار نارنج، فرزاد فرزین بود. فرزاد فرزین از اتفاقات جالب پشت صحنه کنسرت هایش تعریف کرد و گفت: یک بار در برج میلاد کنسرت داشتم؛ قرار بود سریع روی استیج بروم و همان زمان یکی از صدابردارها رد شد و من با سرعت آمدم و به هم خوردیم. صدابردار بیهوش شد و من همان طور رفتم روی استیج و پنج دقیقه نمی دانستم چی می‌خواندم.

علیخانی از حضور دوباره فرزین در یک سریال خبر داد و او گفت: بعد از سریال عاشقانه قرار است با مهدی گلستانه کار جدیدی را انجام بدهم. قرار است یکی از کاراکترهای اصلی را بازی کنم. در این اثر خوانندگی و بازیگری را کنار هم خواهم داشت.

علیخانی در پایان گفتگو با فرزین گفت: یکسری فیلم بازی کردی؛ من چند وقت پیش دیدم و کلی خندیدم. مگر می شود این قدر بد بازی کرد. فرزین هم گفت: هم من بد بازی کردم و هم فیلم ها خوب نبودند.

فرزاد فرزین رامبد جوان احسان علیخانی بهنام بانی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین