کد خبر: 18832 A

مهران مدیری و ستاره زیرآب لاله را زدند! / ماجرای عاشقی خواهران اسکندری

مهران مدیری و ستاره زیرآب لاله را زدند! / ماجرای عاشقی خواهران اسکندری

لاله اسکندری گفت: ستاره در دوره نوجوانی در نقش معلم اخلاق من بود، من برخلاف سایر افراد در دوره نوجوانی عاشق نشدم. در جوانی عاشق شدم که به ازدواج ختم شد.

ایران آرت: مهران مدیری در برنامه شب گذشته دورهمی میزبان لاله و ستاره اسکندری، دو خواهر بازیگر بود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، در این برنامه ستاره بدلیل تاخیر خواهرش تا چند دقیقه به تنهایی پاسخگوی سوالات مهران مدیری شد.

ستاره اسکندری و مدیری در قالب یک شوخی جالب تصمیم گرفتند پشت سر لاله حرف بزنند و به قول معروف زیر آبش را بزنند؛ اما در نهایت خوبی زیاد، صداقت ویژه، دست به خیر بودن و مهربانی بیش از اندازه، توصیفاتی بود که ستاره اسکندری درباره خواهرش لاله گفت.

ستاره در مورد تاخیر خواهرش هم گفت: اصولا لاله انسان بدقولی نیست، اما من با زود آمدنم ثابت کردم کسانی که از تئاتر می آیند خوش قول ترند.

ستاره اسکندری در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه «شما بازیگر بهتری هستید یا لاله؟»، گفت: بازیگری برای من بسیار جدی است البته نه در مقایسه با لاله. در حقیقت زاویه ورود من به بازیگری با لاله متفاوت بود. من از تئاتر آمدم و لاله با گریم و طراحی صحنه شروع کرد. برای من همه چیز جدی و عمیق بود و بازیگری بخشی از کاراکتر شخصی‌ و نیاز فردی ام است.

ستاره اسکندری در مورد سنش هم گفت: 43 ساله‌ام و یک  سال و نیم از لاله بزرگ ترم.

در ادامه برنامه لاله اسکندری به صحنه آمد و مدیری و ستاره اسکندری را همراهی کرد.این بازیگر درباره عاشق شدن خواهرش گفت: مربوط به زمانهای قدیم است، زمان مرحوم عبدالحسین سپنتا؛ یکی از عشق های ستاره، کتاب «دزیره» بود که از شدت خواندن آن کتاب را چند بار صحافی کردیم.

ستاره هم درباره عاشق شدن خواهرش گفت: لاله بر خلاف من خیلی درون گراست، اگر هم چیزی بود از من می‌ترسید و نمی گفت.

لاله ادامه داد: ستاره در دوره نوجوانی در نقش معلم اخلاق من بود، من برخلاف سایر افراد در دوره نوجوانی عاشق نشدم. در جوانی عاشق شدم که به ازدواج ختم شد.

ستاره اسکندری جایزه بازیگری سال 85 سریال «نرگس» را به موزه دورهمی اهدا کرد. وی در این باره گفت: این جایزه به لحاظ معنوی برای من بسیار با ارزش است.

به تبعیت از ستاره، لاله هم یک جایزه بازیگری خود به علاوه یکی از عکسهای خود از شهر اصفهان را به موزه دورهمی اهدا کرد.

ستاره اسکندری لاله اسکندری مهران مدیری دورهمی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین