کد خبر: 18867 A

"ستایش 3" جلوی دوربین رفت / حذف حدیث میرامینی و بازیگر شبکه جم

"ستایش 3" جلوی دوربین رفت / حذف حدیث میرامینی و بازیگر شبکه جم

فیلمبرداری فصل سوم سریال "ستایش" با حذف دو بازیگر نقشهای اصلی سریال آغاز شد.

ایران آرت: فصل سوم سریال "ستایش ۳" به کارگردانی سعید سلطانی و تهیه کنندگی آرمان زرین‌کوب روز ۱۱ فروردین کلید خورد و این روزها عوامل مشغول ادامه کار هستند.

لوکیشن این سریال این روزها در قهوه خانه ای در شرق تهران قرار دارد و بازیگرانی از جمله محمدرضا داوودنژاد، مهدی میامی و... جلوی دوربین هستند.

xfxdeFERrC3X

حامد خاکدامن مدیر تولید سرى جدید سریال "ستایش" در ارتباط با آخرین وضعیت ساخت این سریال به خبرنگار باشگاه خبرنگاران پویا گفت: فصل سوم ستایش از یازدهم فروردین در مناطق شرق تهران آغاز شده است و در حال حاضر تمام عوامل با انگیزه و اشتیاق فراوان سرکار حضور پیدا مى کنند. به احتمال بسیار قوى تصویربردارى این سریال ٨ ماه طول بیانجامد.

fhuAPAgNhJi7

وى افزود: نقش رامسین کبریتى در فصل جدید هم حضور دارد و فقط بازیگر ندارد ولى کارکرد نقش صابر در سریال همچنان وجود دارد. همچنین خانم حدیث میرامینى هم در فصل سوم "ستایش" بازى ندارند که البته رایزنى هاى لازم با ایشان صورت گرفت ولى وى دلیل عدم حضور خود در سرى سوم "ستایش" را سفر خود به خارج از کشور عنوان کردند. بزودى با بازیگر جایگزین نقش حدیث میرامینى قرارداد خواهیم بست و نام آن را رسانه اى خواهیم کرد.

این مدیرتولید خاطرنشان کرد: داستان فصل سوم دقیقا از فرداى پایان فصل دوم آغاز مى شود. سناریو سریال کامل است اما در حالت بازنویسى قرار دارد.

نرگس محمدی ستایش 3 حدیث میرامینی ستایش رامسین کبریتی سعید سلطانی
نظرات خوانندگان
  • به نظرمن همه بازیگران وبازیگردان خیلی خوب بازی کرده اندوایفای نقش خودشان راخوب نشان دادنددرسریال ستایش

  • حدیث
    پاسخ

    خانم لاله مرزبان واقعا تو هر فیلمی عااالی هستند 🥰😘😘

ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین