کد خبر: 19135 A

نبرد عظیم در فصل پایانی "بازی تاج و تخت" / عکس

نبرد عظیم در فصل پایانی "بازی تاج و تخت" / عکس

طبق گفته سازندگان سریال "بازی تاج و تخت"، یک نبرد فصل هشتم این سریال در ۵۵ شب فیلمبرداری و تولید شده است.

ایران آرت: کار فیلمبرداری و تولید یک نبرد از فصل هشتم سریال "بازی تاج و تخت" پس از ۵۵ شب به پایان رسیده است. 

جاناتان کوئینلن، تهیه کننده این سریال، با انتشار تصویری در صفحه شخصی خود در اینستاگرام که در حال حاضر پاک شده است، از تمامی اعضای تیم تولید، کارکنان و بازیگران سریال برای فیلمبرداری، ساخت و تکمیل این نبرد طی ۵۵ شب قدردانی و تشکر کرده است. به نظر می‌رسد که قرار است در فصل هشتم سریال Game of Thrones شاهد یک نبرد بسیار بزرگ باشیم و احتمالا این نبرد نقش مهمی در سرنوشت و آینده وستروس دارد.

به گزارش زومجی، طبق متن منتشر شده، کوئینلن گفته است: این متن به اژدهایان شب برای تحمل ۵۵ شب متوالی، برای تحمل سرما،‌ برف، باران، گِل، فضله گوسفندان شهر توم و بادهای شهر ماگرامورن (ایرلند شمالی)، تقدیم می‌شود. زمانی که یک سال بعد مردم در سراسر جهان این قسمت را تماشا کنند، آن‌ها هرگز نخواهند فهمید که شما چه سختی‌هایی را تحمل کرده‌اید. آن‌ها هیچ اهمیتی به خستگی‌های شما و سختی کار در سرمای زیر صفر درجه نخواهند داد. آن‌ها فقط می‌دانند که در حال تماشای صحنه‌ای هستند که تا به امروز مثل آن وجود نداشته و این به‌خاطر وجود شما است.

OEcrgmTjRgIi

تاکنون در سریال Game of Thrones شاهد نبردهای بسیار بزرگ و حماسی مثل نبرد حرامزاده‌ها و نبرد حمله به قطار غنایم بوده‌ایم که طبق گفته وب‌سایت نگهبانان‌دیوار، فیلمبرداری و ساخت هر یک از این نبردها حدود یک ماه طول کشیده است. با توجه به این موضوع، آخرین نبرد در فصل‌ هشتم این سریال، رکورد نبردهای گذشته را در زمینه فیلمبرداری شکسته است. انتظار می‌رود که در فصل هشتم شاهد یک نبرد بسیار بزرگ‌تر از هر نبرد دیگری در این سریال باشیم. با این حال، تاکنون اطلاعات بیشتری از این نبرد منتشر شده است.

فصل هشتم سریاکه در واقع فصل پایانی سریال است، در ۶ قسمت تولید و منتشر خواهد شد. سال گذشته، شبکه HBO رسما اعلام کرد که فصل هشتم این سریال قرار است در طول سال ۲۰۱۹ از این شبکه به‌روی آنتن برود. دیوید بنیاف، دی.بی. وایس، دیوید ناتر و میگل ساپوچنیک، کارگردانی ۶ قسمت فصل هشتم سریال را بر عهده خواهند داشت.

جان اسنو بازی تاج و تخت وستروس جاناتان کوئینلن
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین