کد خبر: 19309 A

بازیگر سرشناس سینما کوتوله شد! / عکس

بازیگر سرشناس سینما کوتوله شد! / عکس

درام خانوادگی تازه شاهرخ‌خان برای نمایش عمومی در تاریخ 21 دسامبر سال جاری میلادی آماده می‌شود.

ایران آرت: نه فقط طرفداران شاهرخ‌خان، که تمام مردم هند منتظر اکران عمومی «صفر» هستند. این درام خانوادگی و ماجراجویانه، کاملا متفاوت از فیلم‌های قبلی این خان بزرگ بالیوود است. شاهرخ‌خان در تازه ترین فیلم سینمایی خود در نقش یک کوتوله ظاهر شده است. به همین دلیل، منتقدان سینمایی جرات او برای بازی در چنین نقشی را ستوده‌اند.

به گزارش جام جم، درام خانوادگی تازه شاهرخ‌خان برای نمایش عمومی در تاریخ 21 دسامبر سال جاری میلادی آماده می‌شود. شرکت فیلمسازی بازیگر به نام رد چیلیز اینترتینمنت این فیلم را با همکاری شرکت قدیمی و معتبر فیلمسازی یاش راج فیلمز ساخته است.

شاهرخ در داستان فیلم در قالب کاراکتری کوتوله به نام راج بازی می‌کند. او به‌دنبال عشق واقعی است و برای پیدا کردن آن دل به دریا زده و راهی سفری ناشناخته می‌شود. در طول راه و در زمانی که به یک سوپراستار سینما دل می‌بندد، راج متوجه این نکته می‌شود که عشق و محبت واقعی شکل‌های متفاوتی دارد.

photo_2017-02-22_23-37-47 (2)

هم بازی‌های شاهرخ‌خان در زیرو کاترینا کیف و آنوشکا شارما هستند. نقش سوپراستار داستان را کیف بازی می‌کند. آناند ال رای کارگردان فیلم، برای صحبت با شاهرخ‌خان برای بازی در فیلم شک و تردید زیادی داشت. 

منتقدان سینمایی از حالا پیش بینی یک اکران عمومی پرسروصدا را برای فیلم می‌کنند و تحلیلگران اقتصادی سینما این پرسش را مطرح می‌کنند که آیا تماشاگران از یک شاهرخ‌خان کوتوله استقبال خواهند کرد یا نه. 

سری دیوی که 24 فوریه گذشته درگذشت، با زیرو آخرین حضور سینمایی‌اش را به نمایش می‌گذارد. او در کنار سلمان‌خان، کاجول، رانی موکرجی و عالیا بهات، نقش کوتاهی در فیلم بازی می‌کند. تمام این بازیگران که به‌عنوان مهمان در صحنه‌های کوتاهی از زیرو حضور دارند، در نقش خودشان ظاهر می‌شوند.

بالیوود شاهرخ خان سری دوی فیلم صفر
نظرات خوانندگان
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین