کد خبر: 19836 A

ببینید: بازیگری که به خاطر پیکاسو سر و ابروهایش را تراشید

ببینید: بازیگری که به خاطر پیکاسو سر و ابروهایش را تراشید

باندراس برای بازی در نقش پیکاسو تمام سر و ابروهایش را تراشیده و از گریم و موی مصنوعی استفاده می‌کند

ایران آرت: بازیگر مشهور اسپانیایی برای بازی در نقش پابلو پیکاسو مشقت‌های فراوانی را به جان خریده است.

به گزارش ایران آرت، آنتونیو باندراس که در سریال "Genius" نقش همشهری‌ نقاشش، پابلو پیکاسو مشهور را بازی می‌کند، از سختی‌های بازی در این نقش می‌گوید.

باندراس برای بازی در نقش پیکاسو تمام سر و ابروهایش را تراشیده و از گریم و موی مصنوعی استفاده می‌کند تا صورتش تا حد امکان به پیکاسو نزدیک شود.

anto-660x330

این بازیگر مشهور می‌گوید که گریمش 4 ساعت طول می‌کشد و همین دشواری کارش را دوچندان می‌کند. از طرفی باندراس 5 ماه سر صحنه فیلمبرداری بوده و این زمان طاقت‌فرسا روی او تأثیر گذاشته است.

با این حال باندراس یکی از علاقه‌مندان به پیکاسو و نقاشی‌های این هنرمند است و همین باعث شده با انرژی بیشتری با مشکلات بازی در نقش پیکاسو کنار بیاید. او همشهری پیکاسو است و مشترکات زیادی هم با این نقاش دارد؛ از جمله این‌که او هم مثل پیکاسو حرفه‌اش را در سالن تئاتر شروع کرد. البته باندراس می‌خواست یک فوتبالیست شود ولی مصدومیتی که برایش پیش آمد او را از دنیای فوتبال دور کرد.

آنتونیو باندراس درباره بازی در نقش پیکاسو می‌گوید: پس از اتمام سریال باید به من بگویید که آیا سرنوشتم بوده یا نه. پیکاسو از زمانی که به خاطر دارم در زندگی من حضور داشته است. یادم می‌آید که همیشه در راه مدرسه از کنار خانه پدری او عبور می‌کردم.

پابلو پیکاسو آنتونیو باندراس
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین