کد خبر: 19952 A

دل‌تورو فیلم ترسناک می‌سازد

دل‌تورو فیلم ترسناک می‌سازد

کارگردان برنده اسکار با روایت یک داستان ترسناک که خودش هم نویسندگی و هم تهیه آن را برعهده دارد، فیلم بعدی‌اش را می‌سازد.

ایران آرت: فیلم بعدی گی‌ یرمو دل‌تورو به کارگردانی اندری اووردال ساخته می‌شود وCBSفیلمز و انترتینمنت وان از تهیه کنندگان دیگر آن در کنار خود دل تورو خواهند بود.

به گزارش مهر، دل تورو داستان این فیلم را که عنوانش «داستان‌های ترسناک برای گفتن در تاریکی» است با همکاری دانیل هگمان و کوین هگمان که نویسنده فیلم‌هایی چون «فیلم لگو» و «هتل ترانسیلوانیا» بودند،‌ می‌نویسد.

این کارگردان که برای ساختن «شکل آب» جایزه اسکار را برد این فیلم را خودش کارگردانی نمی‌کند و آندری اووردال این کار را برعهده دارد.

داستان فیلم که با اقتباس از مجموعه کتاب‌های پرفروشی به همین نام ساخته می‌شود درباره یک گروه از نوجوان‌هاست که باید ماجرای اسرارآمیزی را که منجر به بروز ناگهانی مرگ‌هایی در شهر کوچکشان شده حل کنند.

«داستان‌های ترسناک برای گفتن در تاریکی» تابستان امسال در تورنتو فیلمبرداری می‌شود و امتیاز آن برای خریداران در جشنواره فیلم کن ارایه خواهد شد.

فیلم رمانس فانتزی «شکل آب» نامزدی اسکار ۲۰۱۸ را در ۱۳ رشته کسب کرد و درنهایت ۴ جایزه اسکار امسال را برد که شامل بهترین کارگردانی و بهترین طراحی تولید هم می‌شد. این کارگردان مکزیکی برای ساخت فیلم‌هایی چون «هزارتوی پن» و «حاشیه اقیانوس آرام» شهرت جهانی دارد.

آندری اووردال پیشتر فیلم‌هایی چون «کالبدشکافی جین دو»، «شکارچی ترول» و فیلم در دست اکران «مرگبار» را کارگردانی کرده است.

این در حالی است که گی‌یرمو دل‌تورو ماه پیش یک قرارداد کلی با کمپانی فاکس سرچلایت امضا کرد که برمبنای آن باید نویسندگی، تهیه و کارگردانی چندین فیلم بلند را انجام دهد.

اسکار اسکار 2018 شکل آب گی یرمو دل تو رو
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین