کد خبر: 20127 A

تولید اولین سریال بر اساس کتاب‌های پائولو کوئلیو

تولید اولین سریال بر اساس کتاب‌های پائولو کوئلیو

یک سریال جنایی بر اساس سه کتاب "بریدا"، "شیطان و دوشیزه پریم" و "ساحره پورتوبلو" ساخته خواهد شد.

ایران آرت: نخستین مجموعه تلویزیونی بر اساس کتاب‌های پائولو کوئلیو، نویسنده نامدار برزیلی و خالق شاهکاری چون «کیمیاگر» در گونه تریلر جنایی در آمریکا تولید می‌شود.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از اسکرین دیلی، این سریال که هنوز نامی برای آن انتخاب نشده، ماجراها و شخصیت‌های خود را از سه کتاب «بریدا» 1990، «شیطان و دوشیزه پریم» 2000 و «ساحره پورتوبلو» 2006 می‌گیرد و داستان احتمالی آن درباره سفر یک کشیش جوان برای خودشناسی است. او که از کلیسا دوری می‌کند، در تلاش است از دست یک خانواده قدرتمند مافیایی هم بگریزد. ضمن اینکه یک مامور مخفی سیا هم در پی کشیش است.

قرار است در هر قسمت این سریال جنایی خود کوئلیو مقابل دوربین ظاهر شود و ماجرای آن قسمت را به تماشاگران معرفی کند. نویسنده تحسین‌شده برزیلی که بیش از همه با رمان «کیمیاگر» در دنیا شناخته می‌شود، پیش از این هم در عرصه سینما ظاهر شده بود. کتاب پرفروش «ورونیکا تصمیم می‌گیرد بمیرد» او سال 2009 دستمایه تولید فیلمی به کارگردانی امیلی یانگ و بازی سارا میشل گلر شد. هر چند ماجراها به جای لیوبلیانا پایتخت اسلوونی در نیویورک روایت می‌شد.

کوئلیو که از 1974 در عرصه ادبیات حضوری چشمگیر دارد، از فعال‌ترین چهره‌های ادبی حاضر در فضای مجازی است. صفحه شخصی او در فیس‌بوک حدود 30 میلیون دنبال‌کننده دارد و در توییتر هم بیش از 15 میلیون نفر منتظر خواندن نظرهای نویسنده سرشناس هستند.

پائولو کوئلیو کیمیاگر بریدا
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین