کد خبر: 20464 A

یکی از گران‌ترین فیلم‌های تاریخ در راه است

یکی از گران‌ترین فیلم‌های تاریخ در راه است

فیلم لایو اکشن "مولان" (Mulan) یکی از گران‌ترین فیلم‌های سینمایی تاریخ خواهد بود.

ایران آرت: اقتباس لایو اکشن انیمیشن مولان توسط دیزنی قرار است بودجه‌ای بیش از ۲۹۰ میلیون دلار داشته باشد. منابع نزدیک به دیزنی اعلام کردند این فیلم که حالا در مرحله پیش تولید قرار دارد، بیش از ۲۹۰ میلیون دلار بودجه برای آن کنار گذاشته‌ شده است.

به گزارش زومجی، صحنه‌های فیلمبرداری این فیلم با مقیاس‌های عظیم خواهند بود و مراحل طراحی و ساخت صحنه‌ها نیز هزینه زیادی خواهند داشت. صحنه‌‎های فیلمبرداری این فیلم توسط افرادی تولید خواهد شد که صحنه‌های فیلم "ثور: رگنارگ" را خلق کردند.

برای مقایسه و درک بهتر می‌توان به این موضوع اشاره کرد که این استودیو چیزی نزدیک به ۳۰۰ میلیون دلار برای فیلم "انتقام جویان: جنگ ابدیت" خرج کرد که تقریبا هزینه ۴۵۰ هزار دلار در روز را برای استودیو به همراه داشت. اگر این هزینه ۲۹۰ میلیون دلاری فیلم مولان حقیقت داشته باشد پس جدیدترین اقتباس لایو اکشن دیزنی به یکی از گران‌ترین فیلم‌های تاریخ سینما تبدیل خواهد شد.

پرهزینه‌ترین فیلم ساخته شده تاریخ "دزدان دریای کارائیب: سوار بر امواج ناشناخته" است که مبلغیحدود ۳۷۸.۵ میلیون دلار روی آن خرج شده است و پس از آن "انتقام جویان: عصر التران" با ۳۶۵ میلیون دلار قرار دارد.

همچنین هزینه ساخت "مولان" بیش‌تر از هزینه ساخت فیلم‌هایی نظیر "سریع و خشمگین" با ۲۵۰ میلیون دلار، "جنگ ستارگان: نیرو بر می‌خیزد" با ۲۴۵ میلیون دلار و "آواتار" با ۲۳۷ میلیون دلار خواهد بود.

"مولان" را نیکی کارو براساس فیلمنامه‌ای از ریک جافا، آماندا سیلور، لارن هینک و الیزابت مارتین کارگردانی خواهد کرد. فیلم مولان با بازی لیو ییفئی در نقش مولان، دانی ین در نقش فرمانده تانگ و جت لی در نقش امپراتور در تاریخ ۲۷ مارس ۲۰۲۰ (۸ فروردین ۱۳۹۹) اکران خواهد شد.

هالیوود دیزنی انتقام جویان: جنگ ابدی مولان
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین