کد خبر: 21124 A

افشاگری جانی دپ درباره مرگ رپر معروف

افشاگری جانی دپ درباره مرگ رپر معروف

فیلم داستانی "شهر دروغ‌ها" با بازی جانی دپ شهریورماه اکران خواهد شد.

ایران آرت: ماجرای مرگ خوانندۀ بزرگ رپ، نوتوریوس بی‌آی‌جی در فیلم جدیدی با بازی جانی دپ به تصویر کشیده می‌شود.

فیلم داستانی «شهر دروغ‌ها» بر اساس واقعیت ساخته شده و به ماجرای مرگ رپر نیویورکی، بیگی می‌پردازد. در این فیلم جانی دپ نقش کاراگاه راسل پول را بازی می‌کند که یکی از محققان اصلی پروندۀ قتل نوتوریوس بی‌آی‌جی و کاراگاه اصلی پرونده است. تریلر این فیلم ۲۱ می، روز تولد این رپر پرآوازه منتشر شد.

کریستوفر جرج لیتور والاس معروف به نوتوریوس بی‌آی‌جی (B.I.G.)، بیگی و بیگ پاپا متولد ۲۱ می ۱۹۷۲ اولین آلبوم خود را با نام Ready to Die (آمادۀ مردن) در سال ۱۹۹۴ منتشر کرد. او که در نیویورک بزرگ شده بود و پیش از شروع فعالیت حرفه‌ایش به عنوان یک رپر درگیر مواد مخدر و داستان‌های بروکلین بود پس از ورود به این حرفه به تدریج به چهرۀ اصلی هیپ هاپ ایست کوست تبدیل شد و در سال ۱۹۹۷ در لس آنجلس به قتل رسید. او دو آلبوم استودیویی و یک آلبوم همکاری در کارنامه کاری خود دارد. آلبوم دوم او به نام Life After Death (زندگی پس از مرگ) در همان سال مرگش منتشر شد.

پروندۀ قتل والاس هرگز بسته نشد و این شبهه را ایجاد کرد که تحقیقات پلیس دربارۀ این پرونده با مانع بزرگی روبه‌روست که پلیس از فاش کردن آن اجتناب می‌کند. کاراگاه پول که در فیلم، جانی دپ، هنرپیشۀ سرشناس هالیوودی، نقشش را بازی می‌کند در سال ۲۰۱۵ بر اثر حملۀ قلبی درگذشت.

قطعۀ «تو هیچ‌کس نیستی (مگر کسی بکشدت)” از آلبوم زندگی پس از مرگ موسیقی متن این تریلر است و فیلم براساس کتاب غیرداستانی رندال سولیوان به نام لبرینت نوشته شده است. فیلم هم در ابتدا قرار بود با همین نام منتشر شود اما بعد به شهر دروغ‌ها تغییر نام داد.

شهر دروغ‌ها ۷ سپتامبر اکران خواهد شد. پیش از این نیز در سال ۲۰۰۹ فیلمی با محوریت مرگ بیگی به کارگردانی جرج تیلمن ساخته شده بود.

 

جانی دپ شهر دروغ ها نوتوریوس بی آی جی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین