کد خبر: 21271 A

بازگشت بازیگر تلویزیون پس از بیماری سرطان

بازگشت بازیگر تلویزیون پس از بیماری سرطان

بازیگر سینما و تلویزیون در مورد آخرین وضعیت بیماری خود توضیح داد.

ایران آرت: حسین محب‌اهری، بازیگر سینما و تلویزیون که مدت‌هاست با بیماری سرطان دست و پنجه نرم می‌کند، از بهبود نسبی خود و بازگشت مجددش به فعالیت‌های هنری خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین، حسین محب‌اهری، بازیگر پیشکسوت در خصوص وضعیت جسمانی خود با اشاره به اینکه این روزها نسبت به روزهایی که حتی نمی‌توانست آب هم بنوشد، بسیار متفاوت‌تر است متذکر شد: «درحال حاضر در حال صحبت با دوستان رادیویی و تئاتری خود هستم تا کم‌کم بتوانم فعالیت‌های خود را از سر بگیرم.»

این بازیگر سینما و تلویزیون در خصوص روزهای سخت درمانش گفت: «روزهایی بود که بین زندگی  و مرگ قرار می‌گرفتم اما با خواست خدا و وسیله قراردادن صندوق اعتباری هنر توانستم حیات دوباره پیدا کنم و در حال حاضر حالم بسیار بهتر از روزهای قبل است و پزشکان هم متفق القول هستند که توانسته‌ام با موفقیت مرحله اول درمان خود را طی کنم.»

او افزود: «البته همچنان در حال سپری کردن مراحل درمان هستم. با این حال خوشبختانه در طول این مسیر درمانی با توجه به هزینه‌های بالای آمپول‌هایی که باید دریافت می‌کردم، نگرانی‌ نداشتم و این آرامش را مدیون تلاش‌ها و پیگیری‌های بی‌منت صندوق اعتباری هنر هستم که در طول این مسیر همواره برای من یک پشتوانه و حامی بودند. این آمپول ها بر اساس گفته پزشکان به روزترین داروی مبارزه با بیماری من است و برای درمان قطعی باید دو مرحله دیگر را نیز بگذارنم که باید به خدا توکل کنم و قوی باشم.»

محب‌اهری که از سال 53 وارد حرفه بازیگری شده، در بیش از 130 تئاتر، فیلم سینمایی و تله فیلم حضور داشته است. او نزدیک به هفت سال است که با سرطان لنف دست به گریبان شده اما با انرژی و روحیه بسیار بالای خود توانسته به مبارزه با این بیماری  سخت بپردازد.

سرطان حسین محب اهری
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین