کد خبر: 21438 A

لغو پخش یک سریال به دلیل توهین نژادپرستانه

لغو پخش یک سریال به دلیل توهین نژادپرستانه

شبکه ABC پس از آنکه ستاره سریال معروف "رزان" در توییتر خود یک مقام سابق دولت اوباما را با یک مگس مقایسه کرد، پخش این سریال را لغو کرد.

ایران آرت: "رزان بار " (Roseanne Barr) ، هنرپیشه سریال "رزان " در توییتی نژادپرستانه یکی از دستیاران سیاهپوست رئیس جمهوری سابق آمریکا را با میمون مقایسه کرده بود.

رزان بار پیشتر هم در سال ۲۰۱۳ سوزان رایس، مشاور امنیت ملی باراک اوباما را با میمون مقایسه کرده بود. خانم رایس هم از سیاهپوستان آمریکاست.

رزان بار، از هواداران دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکاست و اتفاقا در سریالش هم نقش یکی از طرفداران رئیس جمهوری آمریکا را بازی می‌کند. استقبال از فصل اول سریال چنان خوب بود که دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا، در یک تماس تلفنی به رزان بار تبریک گفت.

به گزارش‌ بی‌بی‌سی، سریال رزان پیشتر به مدت ده سال تا ۱۹۹۷ از شبکه ای‌بی‌سی پخش می‌شد. به تازگی تهیه‌کنندگان این شبکه تلویزیونی با جمع کردن هنرپیشه‌های سابق، به نوعی ادامه سریال را ساختند. فصل اول از دوره جدید این سریال از تلویزیون پخش شد اما ای‌بی‌سی تولید فصل دوم را لغو کرده است.

شبکه ای‌بی‌سی نوشته که توییت خانم بار "مشمئز کننده، تهوع‌آور و مخالف ارزش‌های ماست و ما تصمیم گرفتیم سریالش را متوقف کنیم."

باراک اوباما رزان رزان بار سریال رزان
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین