کد خبر: 22040 A

ریحانا و آن هاتاوی گربه می‌شوند

ریحانا و آن هاتاوی گربه می‌شوند

گربه‌ها بر اساس مجموعه اشعار «Old Possum’s Book Of Practical Cats» از تی.اس الیوت بوده که داستان یک قبیله گربه به نام «Jellicles» را روایت می‌کند.

ایران آرت: چندین سالی می‌شود که قرار است یک اقتباس سینمایی بزرگ از تئاتر موزیکال Cats «گربه‌ها» ساخته شود. در سال ۲۰۱۶ اعلام شد که کمپانی «یونیورسال پیکچرز» حق امتیاز ساخت فیلم را به دست آورده و «تام هوپر» (Tom Hooper) کارگردانی آن را برعهده دارد و همچنین فیلم‌نامه هم توسط «لی هال» (Lee Hall) نوشته خواهد شد. از آن زمان هیچ خبر دیگری درباره‌ی فیلم منتشر نشد؛ اما هم‌اکنون اخبار جدیدی به دست رسیده که در ادامه می‌توانید بخوانید.

به گزارش سینماگیمفا، با توجه به گزارشات، بازیگر برنده‌ی اسکار، «ان هتوی» (Anne Hathaway) در حال مذاکره برای پیوستن به این فیلم است. استودیو خواهان حضور «ریانا» (Rihanna) برای نقش «Bombalurina» هم بوده ولی هنوز معلوم نیست آیا او قبول خواهد کرد یا خیر. همچنین نقش ان هتوی هم در فیلم هنوز مشخص نشده است.

انتظار می‌رود که ساخت فیلم گربه‌ها در ماه‌ شهریور یا مهر در لندن آغاز شود. اعلام نشده که آیا فیلم تماما سی‌جی‌آی (جلوه‌های ویژه کامپیوتری) خواهد بود، یا همان‌طور که قبلا شنیده شده، ترکیبی از سی‌جی‌آی و لایو‌-اکشن باشد.

اگر هتوی و ریانا هر دو قرارداد ببندند، این فیلم دومین همکاری آن‌ها با هم خواهد بود. فیلم Ocean’s 8  «هشت یار اوشن» که به تازگی اکران شده، از حضور هتوی و ریانا و همچنین بازیگران بزرگ دیگری از جمله «کیت بلانشت» (Cate Blanchett)، «ساندرا بولاک» (Sandra Bullock) و «ریچارد آرمیتاژ» (Richard Armitage) بهره برده است. هتوی پیش از این در دیگر ساخته‌ی تام هوپر، Les Miserables «بینوایان» هم حضور داشته که برای هنرنمایی‌اش برنده‌ی اسکار هم شد.

گربه‌ها بر اساس مجموعه اشعار «Old Possum’s Book Of Practical Cats» از «T.S. Eliot» بوده که داستان یک قبیله گربه به نام «Jellicles» را روایت می‌کند. گربه‌ها یکی از طولانی‌ترین دوران اجرا در تاریخ را دارد و در سال ۱۹۹۸ هم سریالی از روی آن ساخته شده بود. این تئاتر در بیش از ۳۰ کشور اجرا و به بیش از ۲۰ زبان ترجمه شده، و همچنین چیزی حدود ۷۳ میلیون نفر آن را در سراسر جهان تماشا کرده‌اند.

ریحانا آن هاتاوی تی.اس. الیوت
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین