کد خبر: 22070 A

ببینید: ستاره‌های سینمای ایران در جشنواره تورنتو

ببینید: ستاره‌های سینمای ایران در جشنواره تورنتو

رضا عطاران، هومن سیدی، تینا پاکروان، حمید فرخ نژاد، پژمان جمشیدی، مانی حقیقی و ژوبین رهبر در جشنواره تورنتو حضور یافتند.

ایران آرت: موسسه فرهنگی فینیکس در تورنتو به مدیریت دکتر امیر گنجوی در روزهای نهم و دهم ژوئن ۲۰۱۸ اولین جشنواره فیلمهای کمدی ایرانی در کانادا را در محل موزه بزرگ آقاخان برگزار کرد و میزبان هنرمندانی چون رضا عطاران، هومن سیدی، تینا پاکروان، حمید فرخ نژاد، پژمان جمشیدی، مانی حقیقی و ژوبین رهبر بود.

به گزارش آی سینما، در این جشنواره دو روزه که با استقبال هنردوستان ایرانی ساکن تورنتو بزگزار شد، فیلمهای «مصادره»، «لس آنجلس - تهران»، «نهنگ عنبر ۲»، «تگزاس»، «خجالت نکش»، «لونه زنبور» و «خوک» برای علاقمندان به نمایش درآمدند و پس از نمایش هر فیلم، جلسات پرسش و پاسخ با عوامل حاضر در این جشنواره برگزار شد.

بزرگداشت رضا عطاران ، ورکشاپ هومن سیدی و مسترکلاس مانی حقیقی از رویدادهای جنبی مراسم امسال بودند که با استقبال ویژه ای روبرو شدند. این دومین تجربه  همکاری مشترک ریاست و برگزار کننده ی جشنواره، دکتر امیر گنجوی، و مدیریت هنری آن دکتر امیر هوشنگ هاشمی، بعد از جشنواره ی سینه ایران در سال ۲۰۱۷ بود.

هیئت داوران جشنواره فیلمهای کمدی ایرانی فینیکس، متشکل از محمد مهدی دادگو، مهدی کرم پور و حسین معززی نیا، در بیانیه پایانی خود،هشت تن از هنرمندان ایرانی تاثیرگذار در عرصه ی کمدی را شایسته تقدیر دانستند و جوایزی به رسم یادبود به خانم‌ها مهناز افشار، ویشکا آسایش و شبنم مقدمی، و آقایان رضا عطاران، پرویز پرستویی، حمید فرخ نژاد، هومن سیدی و پژمان جمشیدی اهدا شد.

تینا پاکروان هومن سیدی رضا عطاران مانی حقیقی حمید فرخ نژاد پژمان جمشیدی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین