کد خبر: 22441 A

تبعات ادامه‌دار آزارهای جنسی در هالیوود

تبعات ادامه‌دار آزارهای جنسی در هالیوود

برخی افراد مشهور همچون مریل استریپ، اِمینِم و کوئنتین تارانتینو ادعا کرده‌اند که کمپانی ورشکسته واینستین به آنها بدهکار است.

ایران آرت: کمپانی «واینستِین» بخاطر رسوایی‌های جنسی صاحب پیشین خود با افت 23 میلیون دلاری در فروش مواجه شده است.

به گزارش فارس، پل زامبرو وکیل کمپانی واینستین در دادگاه گفت: شرکای «کَپیتال لَنتِرن» بابت کمپانی واینستین 287 میلیون دلار پرداخت خواهند کرد هرچند قبلا روی 310 میلیون دلار توافق کرده بودند.

معامله شامل 115 میلیون دلار بدهی‌های مربوط به فیلم‌های سینمایی و برنامه‌های تلویزیونی که TWC در حال کار روی آنهاست.

هدف کاهش 23 میلیون دلاری این است که این فرآیند دوباره انجام می‌گیرد چراکه قاضی پرونده این تراکنش را در مورخه هشتم ماه می میلادی پذیرفته است.

ظاهرا، طرفین ادعا می‌کنند در مورد مالکیت معنوی علیه TWC به جای اینکه معامله با تاخیر انجام شود، TWC توافق کرده به منظور محافظت از «لنترن» قیمت را پایین بیاورد.

زامبرو وکیل این پرونده قبلا پیش‌بینی کرده بود که این معامله تا پایان ماه جاری به اتمام می رسد اما دیروز جمعه اعلام کرد که تا اواسط ماه آینده ادامه خواهد یافت هرچند مسولان «لنترن» می‌گویند که این کمپانی از یکم جولای کار خود را آغاز خواهد کرد و آنها در حال کار روی تغییر نام کمپانی هستند اما در حال حاضر آن را با نام تجاری «لنترن هولدینگ کو» می‌خوانند.

«هاروِی وِیستِین» رئیس سابق این کمپانی که در ماه اکتبر به دلیل اتهامات بیشمار تجاوزات جنسی از منصب خود عزل شد هیچ‌گونه سمتی در این کمپانی با نام جدید «لَنتِرن» نخواهد داشت. این مساله در مورد برادرش «باب» نیز صدق می‌کند.

ناگفته نماند برخی افراد مشهور همچون «مریل استریپ»، «اِمینِم» و «کوئنتین تارانتینو» ادعا کرده‌اند که کمپانی ورشکسته واینستین به آنها بدهکار است و با تغییر مالکیت و نام این کمپانی ممکن است به پول خود نرسند.

هاروی واینستین آزار جنسی آزار جنسی هالیوود
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین