کد خبر: 22605 A

از جیمز باند محبوب رونمایی شد

از جیمز باند محبوب رونمایی شد

جیمز باند معروف، تام هاردی را بهترین گزینه برای بازی در نقش مامور مخفی 007 دانست

ایران آرت: پیرس برازنان که در چهار فیلم به نقش جیمز باند ظاهر شده، از گزینه محبوب خود برای بازی در این نقش رونمایی کرد.

به گزارش همشهری آنلاین، بازیگر 65 ساله ایرلندی که پنجمین بازیگر نقش جیمز باند در تاریخ سینماست، در گفتگو با روزنامه میل یکشنبه تام هاردی را بهترین گزینه برای بازی در نقش مامور مخفی 007 دانست و افزود: «فکر می‌کنم تام می‌تواند یک باند خوب باشد و خوشحال می‌شوم او را در این نقش ببینم. شما برای جیمز باند کسی را می‌خواهید که اندکی جنب و جوش به شخصیت بیفزاید و این همان چیزی است که باند را باند می‌کند.»

برازنان در عین حال از نقش‌آفرینی دنیل کریگ در چهار فیلم جیمز باندی تقدیر کرد و گفت: «دنیل یک باند استثنایی و بسیار فیزیکی است. او مرگبار به نظر می‌رسد و تماشاگر با دیدنش به این نتیجه می‌رسد که جیمز باند کریگ می‌تواند مرتکب قتل شود.» کریگ 50 ساله و بریتانیایی که پیش‌تر اعلام کرده بود دیگر قصد ندارد نقش مامور مخفی 007 را ایفا کند، سال آینده برای پنجمین و احتمالا آخرین بار در «باند 25» این نقش را بازی می‌کند.

برازنان سال 1995 نقش جیمز باند را از تیموتی دالتن تحویل گرفت و در چهار فیلم «گلدن‌آی»، «فردا هرگز نمی‌میرد»، «دنیا کافی نیست» و «روز دیگر بمیر» در این نقش ظاهر شد. او معتقد است بین باند شان کانری و باند راجر مور گرفتار شده بود و تنها در «گلدن‌آی» توانست حق مطلب را درباره این شخصیت خیالی ادا کند.

جیمز باند تام هاردی پیرس برازانان
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین