کد خبر: 22646 A

ببینید: اولین عکس از دی‌کاپریو و برد پیت در فیلم تارانتینو

ببینید: اولین عکس از دی‌کاپریو و برد پیت در فیلم تارانتینو

باس‌های دهه شصتی به زیبایی به تن دی‌کاپرو نشسته و پیت هم مثل همیشه ظاهری جذاب و دلپذیر به نظر می‌رسد.

ایران آرت: با انتشار اولین تصویر از «برد پیت» و «لئوناردو دی‌کاپریو» در فیلم «روزی روزگاری در هالیوود»، تازه‌ترین اثر «کوئنتین تارانتینو»، به نظر می‌رسد که فیلمبرداری پروژه آغاز شده باشد. حوادث واقعی فیلم در تابستان سال ۱۹۶۹ اتفاد می‌افتد و دی‌کاپریو در آن در نقش بازیگر کهنه‌کار سریال‌های وسترنی ایفای نقش می‌کند که به همراه بدل‌کار قدیمی خود با بازی پیت به دنبال موفقیت در هالیوود هستند. مسیر پیشروی آن‌ها وقتی پیچیده می‌شود که کاراکتر دی‌کاپرو می‌فهمد همسایه معروفی به نام «شارون تیت» با بازی «مارگو رابی» دارد.

به گزارش 30نما، لباس‌های دهه شصتی به زیبایی به تن دی‌کاپرو نشسته و پیت هم مثل همیشه ظاهری جذاب و دلپذیر به نظر می‌رسد. آقای تارانتینو برای نهمین فیلم بلندش که لحن فیلمنامه‌ آن «پالپ فیکشن-گونه» توصیف شده بازیگران نامداری زیادی را گرد آورده است. تارانتینو از مدت‌ها قبل اعلام کرده بود که پس از ساخت ۱۰ فیلم بازنشسته می‌شود، بنابراین این فیلم می‌تواند شروعی باشد برای یک پایان.

35001849_189872081694866_4929354766145814528_n-1024x1024

دیگر ستارگان فیلم شامل «تیموتی الیفانت»، «ال پاچینو»، «برت رینولدز»، «دیمین لوئیس»، «لوک پری»، «داکوتا فنینگ»، «کلیفتون کالینز»، «کیث جفرسون»، «امیل هرش» و «نیکلاس هموند» می‌شوند. اینکه فیلمبرداری پروژه کلید خورده یا نه مشخص نیست، اما ممکن است این اتفاق بدون حضور پاپاراتزی‌های مزاحم روی داده باشد.

تارانتینو در این فیلم برای اولین بار با استودیوی پارامونت همکاری می‌کند. این فیلمساز معمولاً برای تولید فیلم‌های خود با «هاروی واینستین» همدستی می‌کرد، اما بنا به دلایلی که همه باخبرند این بار این اتفاق نیفتاد. استودیوهای بزرگ زیادی مشتاق همکاری با کارگردان «هفت نفرت‌انگیز» بودند، اما تنها پارامونت با بودجه پیشنهادی او موافقت کرد.

«روزی روزگاری در هالیوود» ۹ آگوست ۲۰۱۹ همزمان با پنجاهمین سالگرد قتل‌های خانواده منسون روی پرده می‌رود.

برد پیت لئوناردو دی کاپریو دی کاپریو تارانتینو روزی روزگاری در هالیوود
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین