کد خبر: 22792 A

پشیمانی مهران مدیری از کشف رضا عطاران

پشیمانی مهران مدیری از کشف رضا عطاران

در مراسم افتتاحیه فیلم سینمایی "هزارپا" از رضا عطاران بازیگر پرفروش این سال های سینمای ایران تقدیر و لوحی توسط مهران مدیری به او تقدیم شد.

ایران آرت: مراسم افتتاحیه فیلم سینمایی «هزارپا» ساخته ابوالحسن داودی و تهیه‌کنندگی رضا رخشان با حضور تعداد زیادی از هنرمندان و ورزشکاران شامگاه شب گذشته (9 تیر ماه) در سالن همایش‌های برج میلاد برگزار شد.

به گزارش خبرآنلاین، در ابتدای این مراسم که احسان کرمی اجرایش را برعهده داشت، داودی کارگردان «هزارپا» ضمن آرزوی سلامتی برای مهدی فخیم‌زاده نمایش افتتاحیه فیلم‌اش را به این کارگردان تقدیم کرد و گفت: «او کارگردان پیشکسوت من است. ما با هم فیلمنامه «سفر جادویی» را نوشته‌ایم. به او احترام می‌گذارم و نمایش امشب فیلمم را به او تقدیم می‌کنم.»

در ادامه این مراسم سارا بهرامی، مهران احمدی و جواد عزتی بازیگران این فیلم به روی صحنه آمدند و سخنانی را مطرح کردند.

سارا بهرامی درباره حضورش گفت: «من زیاد صحبت نمی کنم، چون چند وقت پیش که در جشنواره‌ فیلم فجر روی این سن آمدم گفتم هیجان‌زده‌ام. الان هم می‌گویم برای نمایش این فیلم امشب هیجان زیادی دارم.»

در ادامه مراسم با دعوت از رضا رخشان (تهیه‌کننده «هزارپا»)، ابوالحسن داودی، محسن حسین‌نژاد، پیمان قاسم‌خانی و مهران مدیری از رضا عطاران به پاس فعالیت‌هایش تقدیر شد.

مهران مدیری به عنوان هنرمندی که رضا عطاران را در «ساعت خوش» به عالم هنر معرفی کرد، صحبت‌هایی را به شوخی بیان کرد و گفت: «الان پشیمان هستم! یادم هست در «ساعت خوش» از آن گروه درجه یک، بعد از مدتی کار متوجه شدم که رضا از بقیه کمی با استعدادتر بود و خوشحالم اگر سهم کوچکی در معرفی او داشتم و امیدوارم همین طور خوب بماند.»

ابوالحسن داودی نیز درباره این بازیگر طناز گفت: «در طول سی‌واندی سال کار در سینما با بازیگران مختلفی کار کردم اما رضا شیفته موفقیت‌اش نیست و یک پدیده است.»

پیمان قاسم‌خانی نیز در ادامه درباره عطاران گفت: «من فیلمنامه‌ «ورود آقایان ممنوع» را با فکر کردن به رضا عطاران نوشتم و جالب است که او نقش را فراتر از فیلمنامه بازی کرد. رضا عطاران به راحتی می‌تواند به خیلی چیزها نه بگوید، نمونه اش هم چند همکاری با من! و به خاطر همین ماندنی شد.»

مهران مدیری رضا عطاران ابوالحسن داودی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین