کد خبر: 23292 A

حمله زامبی‌ها به سلنا گومز

حمله زامبی‌ها به سلنا گومز

زامبی‌ها، خون‌آشام‌ها و ستاره‌های هالیوود در فیلم جدید جیم جارموش حضور خواهند داشت.

ایران آرت: پنج سال بعد از نمایش فیلم خون‌آشامی «تنها عاشقان زنده ماندند» ساخته جیم جارموش که با بازی تیلدا سویینتن و تام هیدلستن در سال 2013 اکران شد، کارگردان مولف امریکایی پروژه سینمایی جدیدش را دوباره در همین ژانر مقابل دوربین برده است.

به گزارش آی سینما، بعضی از مطرح‌ترین چهره‌های حال حاضر هالیوود در فیلم جدید جارموش با عنوان «مرده‌ها نمی‌میرند» حضور خواهند داشت از جمله آدام درایور، تیلدا سویینتن، بیل ماری و سلنا گومز خواننده پاپ سرشناس امریکا که تهیه‌کنندگی سریال پرسروصدای «13 دلیل برای اینکه ...» را نیز در کارنامه دارد.

نشریه ایندی وایر به نقل از استودیوی فوکس فیچرز خبر تولید فیلم جدید جارموش را تایید کرده و گفته اکران فیلم در سینماهای امریکای شمالی بر عهده این استودیوست و یونیورسال پیکچرز حق پخش بین‌المللی آن را خریداری کرده است.  

این پروژه سینمایی هم اکنون در نیویورک در مرحله فیلمبرداری است. اگرچه فیلمساز 65 ساله ساخت فیلم جدیدش را در سکوت خبری آغاز کرد اما بیل ماری اوایل سال 2018 در یکی از مصاحبه‌هایش اشاره کرده بود که به زودی در فیلمی خون‌آشامی و زامبی‌محور ایفای نقش خواهد کرد.  ماری گفته بود: «جیم جارموش فیلمنامه جدیدی با محوریت زامبی‌ها نوشته که فوق‌العاده مضحک و خنده‌دارست و کلی ستاره را دور هم جمع کرده ... این پروژه در طول تابستان فیلمبرداری می‌شود. ولی نه، قرار نیست من نقش زامبی را بازی کنم.»  

تصاویری که نشریه انگلیسی دیلی میل از صحنه فیلمبرداری «مرده‌ها نمی‌میرند» منتشر کرده، بیل ماری را مشغول بازی در نقش مامور پلیس نشان می‌دهد. ماری و جارموش پیش‌تر در فیلم «قهوه و سیگار» و «گل‌های پرپر» با یکدیگر همکاری کرده‌اند.

ظاهرا آدام درایور نقش مامور پلیس را در فیلم جدید جارموش بازی می‌کند. او در درام «پترسن» ساخته قبلی جارموش در کنار گلشیفته فراهانی ایفای نقش کرده که اولین بار در جشنواره فیلم کن 2017 اکران شد. سلنا گومز خواننده پاپ امریکایی هم اخیرا در فیلم جدید وودی آلن دیگر کارگردان مولف سینمای امریکا با عنوان «روزی بارانی در نیویورک» بازی کرده است.

هنوز هیچ‌گونه جزییاتی درباره خلاصه داستان فیلم و یا تاریخ اکران آن اعلام نشده است.

سلنا گومز جیم جارموش آدام درایور خون آشام بیل ماری
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین