کد خبر: 23301 A

پای زنان تبهکار به تلویزیون باز شد

پای زنان تبهکار به تلویزیون باز شد

تازه‌ترین ساخته کارگردان مشهور درباره یک گروه تبهکار از زنان متعلق به دوران ویکتوریایی است.

ایران آرت: جاس ویدن خالق تعدادی از سریال‌های معروف تلویزیونی از جمله «باقی قاتل خون‌آشام‌ها»، «خانه عروسک» و «ماموران شیلد» به زودی با همکاری شبکه اچ بی او به تلویزیون باز خواهد گشت. ویدن که در سال‌های اخیر بیش‌تر مشغول ساخت پروژه‌های ابرقهرمانی مارول مانند «انتقامجویان» و دنباله‌اش «عصر اولتران» بوده و در نگارش فیلمنامه «لیگ عدالت» با استودیوی دی سی همکاری داشته، دوباره سری به سریال‌سازی خواهد زد.

به گزارش آی سینما، این سریال علمی-تخیلی جدید با عنوان «The Nevers» درباره یک گروه تبهکار از زنان متعلق به دوران ویکتوریایی است که ناگهان توانایی‌های غیرمعمول و عجیبی در خودشان کشف می‌کنند. آنها به سرعت با دشمنانی بی‌رحم مواجه می‌شوند و ماموریتی بر دوش‌شان گذاشته می‌شود که احتمال دارد دنیا را دگرگون کند.

ویدن 54 ساله به عنوان نویسنده، کارگردان، تهیه‌کننده اجرایی و سازنده اصلی این سریال با شبکه اچ بی او قرارداد بسته است. کیسی بلویز مدیر برنامه‌ریزی اچ بی او درباره این همکاری گفته: «ما از هواداران قدیمی جاس ویدن بااستعداد و پرکار هستیم و چه چیزی بهتر از پروژه «The Nevers» برای این‌که ورود او را به خانواده اچ بی او خوشامد بگوییم.» او همچنین اضافه کرده: «باعث افتخار است که جاس ویدن شبکه اچ بی او را انتخاب کرده تا دنیای جاه‌طلبانه جدیدش را به تصویر بکشد و ما از آغاز این همکاری هیجان‌زده‌ایم.»

شبکه اچ بی او در رقابتی نزدیک با پلتفرم نتفلیکس که شدیدا خواهان سریال جاس ویدن بود موفق شد این پروژه را از آن خود کند.

ویدن درباره ساخت این سریال گفته: «احتمالا این جاه‌طلبانه‌ترین داستانی است که تا امروز خلق کرده‌ام و نمی‌توانم جایی را بهتر از اچ بی او برای تولیدش تصور کنم. آنها نه تنها در عرصه تولید سریال‌های بلند سینمایی استاداند بلکه درک بی‌درنگ‌شان از داستان حماسی عجیب و غریب من کم‌نظیر بوده.»

لیگ عدالت انتقام جویان جاس ویدن عصر اولتران
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین