کد خبر: 23655 A

صف عکس بگیران در کنار بدن نحیف جمشید مشایخی

صف عکس بگیران در کنار بدن نحیف جمشید مشایخی

فرزند جمشید مشایخی درباره انتشار تصاویر پدرش در بیمارستان گفت: هیچ فرزندی دوست ندارد تصویر پدرش در چنین شرایطی در معرض دید عموم قرار بگیرد.

ایران آرت: شامگاه روز شنبه 30 تیرماه شبکه‌های اجتماعی را که پائین و بالا می‌کنی با بازنشر چندباره تصویر یک ملاقات مواجه می‌شوی؛ دیدار چند هنرپیشه از بازیگر پیشکسوتی که چند هفته‌‌ای است در بیمارستان بستری و البته ممنوع‌الملاقات است! چند بازیگر تلویزیون و سینما ساعت 22:30 به ملاقات جمشید مشایخی در اتاق ایزوله بخش مراقبتهای ویژه رفته‌اند و درست در مقابل نگاه این بازیگر به صورت‌هایشان، چشم دوخته به لنز دوربین، عکسی را به یادگار گرفته و در فضای مجازی به اشتراک می‌گذارند.

به گزارش روزنامه ایران، بازنشر این عکس یادگاری و تصویر تکیده بازیگر پیشکسوت سینما روی تخت بیمارستان و نگاه پر مهر و شاید متعجب او به صورت ملاقات کنندگان بلافاصله با انتقاد در فضای مجازی همراه می‌شود. هرکس با زبان و ادبیات خاص خود از بازنشر این تصویر گلایه می‌کند، بعضی آن را ریاکاری عنوان می‌کنند و برخی هم از حاضران در عکس به عنوان عباس جدیدی‌های فرهنگ و هنر یاد می‌کنند.

111

طبق فضای آشنای این شبکه‌های ارتباطی البته خیلی‌ها هم هستند که در کامنت‌های زیر پست این تصاویر با ادبیات تندتری به این ماجرا می‌تازند. برخی چهره‌های شناخته شده هم در پیامی اعلام می‌کنند که صرفنظر از عکس عیادت کنندگان، مخالف آن هستند که از هنرمند یا فردی که روزی قهرمان بوده عکسی در حال بیماری در شبکه‌های مجازی به اشتراک گذاشته شود. درخواست همه معترضان این است که اجازه دهیم همان تصویر روشنی که از این چهره‌ها سراغ داریم در اذهان بماند.

سام، فرزند جمشید مشایخی از همدلی مردم و موج انتقادی شکل گرفته در فضای مجازی تقدیر می‌کند: «پدر من همیشه برای میهمان احترام قائل است و مقید به ظاهری آراسته در برخورد با دیگران است. او همیشه معروف بوده به خوش لباسی و آراستگی، اطمینان دارم خود او هم دوست ندارد که دیگران او را در این شرایط ببینند.» او می‌گوید که هیچ فرزندی دوست ندارد تصویر پدرش در چنین شرایطی در معرض دید عموم قرار بگیرد: «برای من جمشید مشایخی پیش از اینکه بازیگر باشد پدر است و قلباً از دیدن این تصاویر ناراحت هستم. نکته تلخ این عکس نگاه پدرم به چشم‌های ملاقات کنندگانش است در حالی که چشم آنها به دوربین دوخته شده است.»

سام مشایخی با بیان این عبارات از بازنشر این تصاویر در فضای مجازی گلایه می‌کند: «اگر دوستش دارید عکس را بگیرید و به یادگار برای خودتان نگه دارید چه لزومی دارد که آن را بازنشر کنید.» او البته با مستثنی کردن برخی، همچون بازیگر مرد حاضر در تصویر مربوطه در ادامه می‌گوید: «تصویری هم که خانم فاطمه گودرزی در صفحه شخصی‌شان منتشر کرده‌اند برگرفته از رابطه نزدیک او با پدر است، ایشان همیشه مثل خواهرم پیگیر حال پدر بوده‌اند».

462208_731

به گفته او، معاینات و جواب آزمایشات پزشکی از روند رو به بهبود جمشید مشایخی حکایت دارد اما همچنان ممنوع‌الملاقات است چرا که هر گپ و گفت کوتاهی از او انرژی می‌گیرد. سام مشایخی بر اساس گفته پزشکان، پیش‌بینی می‌کند که پدرش تا عصر روز دوشنبه اول مردادماه به بخش منتقل شود و با امید به ادامه روند رو به رشد بهبودی تا پایان هفته از بیمارستان مرخص شود.

جمشید مشایخی جمشید هاشم پور فریبا کوثری نعیمه نظام دوست سام مشایخی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین