کد خبر: 23751 A

مادر جوکر پیدا شد

مادر جوکر پیدا شد

فرانسیس کانروی به‌تازگی به جمع بازیگران فیلم "جوکر" پیوسته و قرار است نقش مادر واکین فینیکس را ایفا کند.

ایران آرت: سایت خبری The Wrap عنوان کرد که فرانسیس کانروی، بازیگر سریال "داستان ترسناک آمریکایی" به جمع بازیگران فیلم "جوکر" پیوسته است. فرانسیس کانروی قرار است نقش مادر شاهزاده‌ی دلقک جرم و جنایت آینده را ایفا کند.

به گزارش زومجی، زازی بیتس، بازیگر فیلم "ددپول 2" و سریال "آتلانتا" و همچنین رابرت دنیرو که دو بار موفق به دریافت جایزه اسکار شده هم احتمال اضافه شدن به این لیست را دارند. در حال حاضر هم بیتس و هم دنیرو در حال مذاکره با کمپانی سازنده هستند تا در صوت توافق به تیم بازیگری فیلم جوکر اضافه شوند. 

در صورتی که زازی بیتس این قرارداد را امضا کند، نقش یک مادر به او داده می‌شود. این مادر که به تنهایی زندگی خود را می‌چرخاند، به مردی دل می‌بندد که بعد از مدتی تبدیل به جوکر می‌شود. از طرف دیگر به نظر می‌رسد که در صورت توافق، رابرت دنیرو قرار است میزبان یک برنامه‌ی تاک شو باشد که نقش مهم و کاملی در داستان گذشته‌ جوکر دارد.

تاد فیلیپس، کارگردان سری فیلم "خماری" قرار است کارگردانی فیلم اختصاصی و مورد انتظار جوکر را بر عهده داشته باشد.

بودجه‌ ساخت فیلم جوکر، تنها حدود ۵۵ میلیون دلار خواهد بود. تاد فیلیپس علاوه بر کارگردانی، نویسندگی این اثر را هم در کنار اسکات سیلور بر عهده دارد. 

مراحل تولید این فیلم در ماه سپتامبر سال جاری میلادی در شهر نیویورک آغاز می‌شود. کمپانی برادران وارنر به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی کرده که فیلم جوکر در تاریخ ۴ اکتبر ۲۰۱۹ (۱۲ مهر ۱۳۹۸) به روی پرده سینماها برود.

رابرت دنیرو جوکر فرانسیس کانروی واکین فینیکس زازی بیتس
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین